H Mercedes-Benz επιστρέφει στους εν σειρά 6κύλινδρους.

mercedes-benz-straight-six-to-make-a-comeback
Η γερμανική εταιρία εξελίσσει μία νέα γενιά 6κύλινδρων κινητήρων σε σειρά η οποία διαδοχικά θα αντικαταστήσει τους V6.

Στα επόμενα χρόνια η Mercedes-Benz ετοιμάζει αρκετές αλλαγές στον μηχανολογικό τομέα. Μία από αυτές είναι η μείωση από τις 9 στις 4 πλατφόρμες ενώ η πιο πρόσφατη πληροφορία που έχουμε είναι πως η γερμανική εταιρία θα επιστρέψει στους 6κύλιδνρους εν σειρά που θα κάνουν πρεμιέρα το 2016 μαζί με τη νέα E-Class.

Έτσι, οι 4κύλινδροι κινητήρες θα συνδυάζονται με την κατά βάση προσθιοκίνητη πλατφόρμα MFA (Modular Front Architecture) και λιγότερο με τις μεγαλύτερες πισωκίνητες που θα υποδεχθούν 4 ολοκαίνουργιους 6κύλινδρους (2 βενζινοκινητήρες + 2 ντίζελ) με πιθανή χωρητικότητα 3 lt. Αν τελικά ισχύσει κάτι τέτοιο, οι βενζίνης θα αποδίδουν από 370 έως 435 PS -αντικαθιστώντας μέχρι και την V8 έκδοση- ενώ οι ντίζελ με διπλό τούρμπο θα έχουν ισχύ από 315 έως 405 άλογα.

Ο λόγος που η Mercedes επιστρέφει στην εν σειρά διάταξη είναι πως είναι ελαφρύτεροι, πιο απλοί κατασκευαστικά και ελαφρύτεροι από τους V6 που έχουν δύο σκέλη, ενώ υπάρχει χώρος (ως προς το πλάτος, διότι ως προς το μήκος οι σε σειρά έχουν μεγαλύτερο) για αποδοτικότερα και μεγαλύτερα συστήματα υπερτροφοδότησης. Αξίζει να σημειωθεί πως ο τελευταίας εν σειρά 6κύλινδρος ήταν με τον κωδικό M104 (από 2,8 έως 3,6 lt) και κατασκευάστηκε έως το 1999, ενώ ο τελευταίος ντίζελ παράχθηκε έως το 2005 και τοποθετήθηκε στις E-Class και S-Class.

Exit mobile version