Νέο Volkswagen Polo, πιο προηγμένο από ποτέ!

Der neue Volkswagen Polo

Ασφάλεια, άνεση, οικονομία: Το προηγμένο Νέο Polo φέρνει για πρώτη φορά στην κατηγορία, τεχνολογίες και καινοτομίες που δημιουργούν αίσθημα απόλυτης εμπιστοσύνης.

Το Volkswagen Polo είναι ένα από τα παγκοσμίως δημοφιλέστερα “supermini” με παραγωγή που υπερβαίνει τα 14 εκατομμύρια οχήματα. Supermini; Τουλάχιστον αυτό είναι το επίσημο όνομα της κατηγορίας του Polo. Όποιο κι αν είναι το όνομα της κατηγορίας και ανεξάρτητα από τις διαστάσεις, την προσιτή τιμή και τη χαμηλή κατανάλωση, δεν υπάρχει τίποτα “mini” στο νέο Polo.

Τεχνολογίες και Συστήματα Υποστήριξης Οδηγού

Κινητήρες

H Volkswagen φέρνει πρώτη στην Ελληνική Αγορά το μέλλον των κινητήρων – πλήρης γκάμα 4 νέων κινητήρων Βενζίνης και Diesel με προδιαγραφές EU-6.

Μέχρι 21% μειωμένη κατανάλωση με τους νέους κινητήρες. Η Volkswagen έχει δημιουργήσει μία νέα γκάμα αποδοτικών κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Παράδειγμα: η κατανάλωση του κινητήρα Diesel 90 PS με DSG μειώθηκε κατά 21%. Το νέο Polo αποτελεί το μοναδικό αυτοκίνητο όπου όλοι οι κινητήρες πληρούν τα πρότυπα εκπομπών ρύπων EU6. Επιπλέον, όλες σχεδόν οι εκδόσεις διατίθενται με σύστημα stop-start και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση (εκτός από την έκδοση Conceptline 75 PS).

Νέοι βενζινοκινητήρες. Ο βασικός κινητήρας του Polo είναι μια ατμοσφαιρική μονάδα 1,0L με απόδοση 75 PS. Διαθέτει έμμεσο ψεκασμό (MPI) ενώ το μπλοκ είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία σε σύγκριση με κινητήρια σύνολα αντίστοιχης ιπποδύναμης, ενώ η κατανάλωση καυσίμου είναι κατά 7,5% χαμηλότερη σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά (1,2L 70 PS).

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο νέος κινητήρας TSI (άμεσος ψεκασμός & Turbo) 1,2L με απόδοση 90 PS. Ανήκει στην νέα γενιά κινητήρων TSI (EA211) που σημαίνει ότι είναι δεκαεξαβάλβιδος με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ με αισθητά μικρότερο βάρος (μόλις 97 kg), μειωμένες εσωτερικές τριβές και βελτιστοποιημένη θερμική διαχείριση.

Το τελευταίο επιτυγχάνεται χάρη στο σύστημα ψύξης δύο κυκλωμάτων: ο κινητήρας ψύχεται μέσω ενός βρόγχου υψηλής θερμοκρασίας και μηχανικής αντλίας νερού, ενώ ένας βρόγχος με ηλεκτρική αντλία τροφοδοτεί με ψυκτικό υγρό τον εναλλάκτη και τον υπερσυμπιεστή όταν είναι απαραίτητο. Ενσωματώνοντας πλήρως την πολλαπλή εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή, ο κινητήρας προθερμαίνεται γρήγορα σε μία κρύα εκκίνηση, ενώ το intercooler είναι ενσωματωμένο στο αυλό εισαγωγής προσφέροντας έτσι ταχύτατη αύξηση πίεσης υπερπλήρωσης χωρίς υστέρηση.

Νέοι κινητήρες diesel. Το νέο Polo λανσάρει τον νέο κινητήρα πετρελαίου της Volkswagen,  τον 1.4 TDI. Όλες οι εκδόσεις διατίθενται με κυβισμό 1,4 L (προηγουμένως 1,2L και 1,6L). Το φάσμα ισχύος είναι από 75 PS έως και 90 PS. Ο κινητήρας ανήκει στην νέα οικογένεια Diesel κινητήρων (ΕΑ288), διαθέτει 3 κυλίνδρους με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, και άμεσο ψεκασμό με Turbo και παρέχει την υψηλότερη ροπή στην κατηγορία του (230Nm στις 1.500rpm). Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να συγκρίνουμε τα χαρακτηριστικά του νέου 1.4 TDI με αυτά του απερχόμενου 1.2 TDI. Η αύξηση του κυβισμού στα 1.4 L οδηγεί σε σημαντικά βελτιωμένη ροπή καθώς και πολύ πιο ομαλές καμπύλες ροπής και ισχύος. Ακόμα και στην έκδοση 75 PS, η μέγιστη ροπή 210 Nm επιτυγχάνεται ήδη από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ ο νέος κινητήρας προσφέρει παράλληλα πολύ καλά χαρακτηριστικά άνεσης.

Η τεχνολογία που εφαρμόζει η Volkswagen για την αύξηση της άνεσης περιλαμβάνει νέα ρουλεμάν κινητήρων, αντικραδασμικό άξονα και βολάν διπλής μάζας για ελαχιστοποίηση των κραδασμών και θορύβων. Ένα κάλυμμα κινητήρα νέας σχεδίασης και ειδικό κέλυφος κάρτερ συμβάλλουν στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών θορύβων. Η νέα γενιά κινητήρων TDI προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη οικονομία καυσίμου. Αξίζει να σημειωθεί η πρόοδος που έχει επιτευχθεί στο Polo TDI 90 PS με DSG, καθώς το νέο μοντέλο έχει κατανάλωση καυσίμου 3,4 l/100 km  και εκπομπές ρύπων CO2 88 g/km. Οι αντίστοιχες τιμές στο προηγούμενο μοντέλο ήταν 4,3 l/100 km και 112 g/km CO2 – μια βελτίωση κατά 21% στην οικονομία καυσίμου.

Εξωτερικός Σχεδιασμός

Έμφαση στη λεπτομέρεια. Στο ντεμπούτο του το 2009, το Polo λάνσαρε τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Volkswagen. Ήταν η πρώτη φορά που η Volkswagen εφάρμοζε τη νέα της σχεδιαστική φιλοσοφία στην κατηγορία B (Ευρωπαϊκή κατηγοριοποίηση). Αντίθετα με πολλά άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας, το Polo απέκτησε μία διαφορετική, πιο ώριμη και ταυτόχρονα σπορ εικόνα με βάση τη σχεδιαστική γλώσσα που προσδιόρισαν οι Διευθυντές Τμήματος Σχεδιασμού Walter de Silva (Group) και Klaus Bischoff (Brand). Αυτή διακρίνεται από τη σημαντική χρήση οριζόντιων στοιχείων εμπρός και πίσω με καθαρές γραμμές παντού και ένα ισχυρό τμήμα ώμων. Η προηγμένη σχεδίαση με τις καθαρές γραμμές τώρα αποκτά μεγαλύτερη ακρίβεια και σαφήνεια. Οι σχεδιαστές του νέου Polo εξέλιξαν το στυλ εμπρός κάνοντάς το πιο ιδιαίτερο. Η νέα σχεδίαση των προβολέων και πίσω φωτιστικών σωμάτων επίσης προσδίδουν μία χαρακτηριστική ταυτότητα στο αυτοκίνητο. Το νέο Polo έχει μήκος 3.972 mm (+2 mm), πλάτος 1.682 mm (χωρίς τους εξωτερικούς καθρέπτες) και ύψος 1.453 mm.

Εμπρός τμήμα. Η σχεδίαση του εμπρός τμήματος έχει πιο σπορτίφ εμφάνιση λόγω του ανασχεδιασμένου προφυλακτήρα και της μεγαλύτερης εισαγωγής του αέρα. Η προσθήκη μιας νέας διακοσμητικής λωρίδας χρωμίου χαμηλά στην εισαγωγή του αέρα ενώνει οπτικά τους δύο προβολείς ομίχλης και προσδίδει στο Polo μεγαλύτερο πλάτος. Παράλληλα, η διακοσμητική λωρίδα μεταβάλλει το οπτικό κέντρο βάρους φέρνοντάς το ακόμα πιο κάτω.  Ένα ακόμα στοιχείο χρωμίου ενισχύει την αισθητική ενσωμάτωση της μάσκας μέσα στο σχέδιο των προβολέων των Polo. Αυτή η χρωμιωμένη γραμμή ενώνει τα κέντρα των προβολέων με την οριζόντια ευθυγράμμιση της μάσκας, και δημιουργεί μία εικόνα προηγμένης κατασκευαστικής αρτιότητας.

Προβολείς LED. Η τελευταία γενιά Polo λανσάρει μία νέα τεχνολογία φωτισμού. Η Volkswagen εξέλιξε αποκλειστικά νέους προβολείς τεχνολογίας LED για το νέο Polo – μια πρωτιά στην κατηγορία. Οι διπλοί προβολείς LED, με την λεπτομερή avant-garde σχεδίασή τους, είναι αναγνωρίσιμοι – ακόμα και από απόσταση – και φέρουν εντυπωσιακά κάτοπτρα. Οι προβολείς LED σε σύγκριση με τους προβολείς Xenon, προσφέρουν ακόμα πιο λευκό φως που μοιάζει περισσότερο με το φως της ημέρας, κουράζουν λιγότερο τα μάτια των οδηγών τις βραδινές ώρες, έχουν μεγαλύτερη μακροζωία, ενώ καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια (π.χ. μεσαία σκάλα: Xenon = 25W, LED = 20W).

Πίσω τμήμα. Στην περιοχή του πίσω προφυλακτήρα, το  πλάτος του αυτοκινήτου επιτείνεται με μια πιο σαφή οριζόντια διάταξη και με φαρδύτερη υποδοχή για την πινακίδα κυκλοφορίας. Τα πίσω φώτα έχουν ανασχεδιαστεί ενώ η νέα σχεδίαση των ανακλαστήρων και η τοποθέτηση τους μέσα στον προφυλακτήρα προσφέρουν αίσθηση αυξημένου πλάτους.

Προφίλ. Από το πλάι, το ανανεωμένο Polo ξεχωρίζει από τις έξι νέες ζάντες αλουμινίου στο σύνολο των δέκα που διατίθενται, και τα νέα καλύμματα των στάνταρ ατσάλινων ζαντών  που έχουν σχεδιαστεί για την βασική έκδοση. Πέντε από τις 12 διαθέσιμες αποχρώσεις είναι νέες: “Λευκό Pure”, “Γκρι Urano”, “Μεταλλικό Μπλε Silk”, “Μεταλλικό Κόκκινο Sunset”, “Μπλε Corn Flower”.

Το Εσωτερικό του Νέου Polo

Νέα διάταξη οργάνων και κεντρική κονσόλα. Πολλές νέες εργονομικές και οπτικές βελτιώσεις έχουν συντελεστεί στο εσωτερικό του νέου Polo. Μαζί με τα νέα τριάκτινα τιμόνια, ο νέος πίνακας οργάνων με τρισδιάστατη εμφάνιση αποτελεί ένα ιδιαίτερο οπτικό στοιχείο. Τα όργανα βασίζονται στην σχεδιαστική φιλοσοφία της Volkswagen και εντυπωσιάζουν με τη λεπτομέρεια και την ακρίβεια στην ποιότητα κατασκευής. Η διάταξη των χειριστηρίων της ανασχεδιασμένης κεντρικής κονσόλας είναι φιλική προς το χρήστη.

Νέα συστήματα ήχου και ραδιοπλοήγησης. Ακριβώς κάτω από τους διακόπτες για τα όργανα χειρισμού στην κεντρική κονσόλα – στο ύψος των ματιών για βέλτιστη ορατότητα – βρίσκεται η μονάδα ενημέρωσης & ψυχαγωγίας. Το νέο Polo είναι το πρώτο Volkswagen που διαθέτει τη δεύτερη γενιά συστημάτων ενημέρωσης & ψυχαγωγίας – Modular Infotainment System (MIB). Διατίθενται τέσσερις μονάδες με οθόνες αφής: Οι 2 εκδόσεις με 75PS διαθέτουν το “Composition Touch” που αντιπροσωπεύει το βασικό σύστημα: έχει μονόχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών, θύρες SD-card και AUX-IN, mp3 player, car menu και 4 ηχεία. Όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις διαθέτουν το “Composition Colour” με έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών, 6 ηχεία, Bluetooth, θύρα USB, CD-drive (με λειτουργία MP3/WMA), και σύστημα διπλού δέκτη.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκεται το “Composition Media”. Με έξτρα χρέωση μόλις 285€, περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 6,5-ιντσών ανάλυσης WVGA, αισθητήρα εγγύτητας, δυνατότητα απεικόνισης αρχείων JPEG καθώς και φωτογραφιών των άλμπουμ των μουσικών κομματιών που αναπαράγει. Κορυφαία μονάδα της νέας γενιάς συστημάτων ενημέρωσης & ψυχαγωγίας είναι το “Discover Media”. Διαφέρει από το “Composition Media” στο ότι διαθέτει  σύστημα ραδιοπλοήγησης, 2 θύρες USB και SD-card, και απεικόνιση λογοτύπων ραδιαφωνικών σταθμών.

Mobile Polo: το MirrorLink φέρνει τις εφαρμογές του κινητού στο αυτοκίνητο. Η πρωτοποριακή πλατφόρμα επικοινωνίας, διατίθεται πρώτη στο νέο Polo.  Έτσι η απεικόνιση και ο έλεγχος των εφαρμογών και λειτουργιών ενός smartphone γίνεται τώρα μέσω της οθόνης αφής του συστήματος ενημέρωσης & ψυχαγωγίας του Polo. Για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού, μόνον ειδικά σχεδιασμένες εφαρμογές θα είναι εφικτές κατά την οδήγηση.  Μέσω του MirrorLink o χρήστης θα μπορεί να προβάλει στην οθόνη του συστήματος του Polo και εφαρμογές που θα προσφέρει η ίδια η Volkswagen.

Επίσης μπορούν να προβάλλονται και να χρησιμοποιούνται εφαρμογές που δεν έχουν άμεση σχέση με τη λειτουργία του αυτοκινήτου, όπως ιντερνετικό ραδιόφωνο και ειδήσεις – με την προϋπόθεση ότι υποστηρίζουν το MirrorLink™. Για βελτίωση της ποιότητας λήψης και μείωση της ακτινοβολίας από το κινητό τηλέφωνο, το smartphone μπορεί να συνδέεται ασύρματα στην εξωτερική κεραία του Polo – μέσω της υποδοχής κινητού τηλεφώνου  “Comfort”. Εδώ, αρκεί απλά να τοποθετηθεί το τηλέφωνο μπροστά από τον ειδικό αποθηκευτικό χώρο στην κεντρική κονσόλα. Το τηλέφωνο φορτίζεται μέσω καλωδίου USB.

Εκδόσεις Νέου Polo

Εκτενής βασικός εξοπλισμός. Το νέο Polo διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού “Conceptline”, “Trendline”, “Comfortline” και “Highline”, oι οποίες προσφέρουν ακόμα περισσότερη προστιθέμενη αξία, ιδιαίτερα στη βασική έκδοση. Ενδεικτικά, τα βασικά στοιχεία εξοπλισμού για κάθε μία από τις εκδόσεις, είναι:

Conceptline (διαθέσιμη μόνο με τους κινητήρες 75 PS)

Trendline (επιπλέον της Conceptline / διαθέσιμη για τους κινητήρες 90PS)

Comfortline (επιπλέον της Trendline / διαθέσιμη για τους κινητήρες 90 PS)

Highline (επιπλέον της Comfortline / διαθέσιμη για τους κινητήρες 90 PS)

Τιμές & Τιμολογιακή Στρατηγική

Η τιμολογιακή στρατηγική του νέου Polo είναι πλήρως εναρμονισμένη τόσο στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της κατηγορίας του όσο και στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον. Με πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό, είναι παράλληλα πιο οικονομικό στην χρήση του.

Διευρυμένα διαστήματα Service: ακόμα χαμηλότερο κόστος συντήρησης

Η τεχνολογία που υιοθετεί το νέο Polo για τους κινητήρες και όλα τα μηχανικά μέρη, δίνουν την δυνατότητα να πραγματοποιούνται εργασίες service σε μεταβλητά διαστήματα. Λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες κίνησης του αυτοκινήτου και το χρονικό διάστημα που έχει μεσολαβήσει, τα πληροφοριακά συστήματα του νέου Polo ενημερώνουν τον οδηγό για το χρονικό διάστημα και τα χιλιόμετρα στα οποία πρέπει να πραγματοποιηθούν εργασίες service που περιέχουν αλλαγή λαδιού κινητήρα ή έλεγχο επιθεώρησης.

Χάρη στο λιπαντικό κινητήρα προδιαγραφών LongLife και την υιοθέτηση διευρυμένων διαστημάτων service, το service αλλαγής λαδιών μπορεί να πραγματοποιηθεί σε διάστημα έως και 2 ετών ή μέχρι 30.000 χιλιόμετρα εξασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερη οικονομία στο ετήσιο κόστος χρήσης του νέου Polo.

Exit mobile version