NEAΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Νέο Volkswagen Polo, πιο προηγμένο από ποτέ!

Der neue Volkswagen Polo

Ασφάλεια, άνεση, οικονομία: Το προηγμένο Νέο Polo φέρνει για πρώτη φορά στην κατηγορία, τεχνολογίες και καινοτομίες που δημιουργούν αίσθημα απόλυτης εμπιστοσύνης.

Το Volkswagen Polo είναι ένα από τα παγκοσμίως δημοφιλέστερα “supermini” με παραγωγή που υπερβαίνει τα 14 εκατομμύρια οχήματα. Supermini; Τουλάχιστον αυτό είναι το επίσημο όνομα της κατηγορίας του Polo. Όποιο κι αν είναι το όνομα της κατηγορίας και ανεξάρτητα από τις διαστάσεις, την προσιτή τιμή και τη χαμηλή κατανάλωση, δεν υπάρχει τίποτα “mini” στο νέο Polo.

Τεχνολογίες και Συστήματα Υποστήριξης Οδηγού

  • Χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας ανώτερης κατηγορίας. Το νέο Polo διαθέτει μία εντυπωσιακή γκάμα νέων λειτουργιών άνεσης και ασφάλειας που είναι μοναδικές στην κατηγορία.
  • Ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης. Το νέο, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο Polo. Το συμπαγές σύστημα – που ενσωματώθηκε στην κολόνα του τιμονιού-  περιλαμβάνει κρεμαγιέρα με ηλεκτρικό μοτέρ και ξεχωρίζει για την ακριβή και άμεση απόκριση, απομονώνοντας άριστα τις ανωμαλίες του δρόμου.
  • Ανάρτηση Sport Select. Η Volkswagen προσφέρει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση στο Polo για πρώτη φορά. Η ανάρτηση “Sport Select” διαθέτει δύο ρυθμίσεις -normal και sport- ενώ το αμάξωμα είναι κατά 15mm πιο χαμηλό. Στην επιλογή normal, η ρύθμιση είναι μεν σφιχτή, αλλά πιο άνετη από μια συμβατική σπορ ανάρτηση. Πατώντας τον διακόπτη “Sport” (στο πάνω τμήμα της κεντρικής κονσόλας) ενεργοποιείται μία ηλεκτρομηχανική βαλβίδα στα αμορτισέρ που μεταβάλλει υδραυλικά τη ρύθμιση σε μία ακόμα σκληρότερη σπορ ανάρτηση.
  • Der neue Volkswagen PoloAdaptive Cruise Control (ACC). Το ACC διατηρεί την προεπιλεγμένη ταχύτητα μαζί με την προκαθορισμένη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και φρενάρει ή επιταχύνει αυτόματα σε κανονικές συνθήκες κυκλοφορίας, χρησιμοποιώντας έναν αισθητήρα ραντάρ ενσωματωμένο στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου. Ο οδηγός μπορεί να ορίσει την επιθυμητή ταχύτητα σε ένα εύρος από 30 – 160 km/h. Το ACC λειτουργεί είτε με μηχανικό κιβώτιο είτε με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Στην δεύτερη περίπτωση, όταν το προπορευόμενο όχημα σταματήσει, το ACC φρενάρει το Polo μέχρι να ακινητοποιηθεί εντελώς. Οι οδηγοί μπορούν να παρέμβουν στο σύστημα και να μεταβάλουν τις ρυθμίσεις του ανά πάσα στιγμή. Το ACC, ενσωματώνει επιπλέον το σύστημα επιτήρησης εμπρός χώρου Front Assist. Εναλλακτικά, το σύστημα Front Assist με τη λειτουργία City Emergency Braking μπορεί να παραγγέλνεται ξεχωριστά, δηλαδή χωρίς ACC.
  • Σύστημα Επιτήρησης Εμπρός Χώρου Front Assist. Το Front Assist χρησιμοποιεί τον αισθητήρα ραντάρ (ενσωματωμένο στο εμπρός τμήμα του οχήματος) και παρακολουθεί συνεχώς την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα. Το Front Assist βοηθά τον οδηγό σε κρίσιμες καταστάσεις προετοιμάζοντας το σύστημα πέδησης και προειδοποιώντας τον μέσω οπτικών και ηχητικών σημάτων. Σε δεύτερο στάδιο, με σύντομο, προειδοποιητικό φρενάρισμα παροτρύνει τον οδηγό να αντιδράσει. Αν το φρενάρισμα είναι ανεπαρκές, τότε το σύστημα παράγει αυτόματα την απαραίτητη πίεση πέδησης ώστε να αποφευχθεί η σύγκρουση, που σε διαφορετική περίπτωση μπορεί να είναι πολύ σφοδρότερη. Αν δεν υπάρξει καμία αντίδραση από τον οδηγό, το Front Assist επιβραδύνει αυτόματα το αυτοκίνητο – εάν χρειαστεί, ακόμα και μέχρι να το ακινητοποιήσει. Το σύστημα προειδοποιεί επίσης τον οδηγό  εάν πλησιάσει υπερβολικά το προπορευόμενο όχημα. Η λειτουργία City Emergency Braking αποτελεί τμήμα του Front Assist.
  • City Emergency Braking. Το City Emergency Braking περιλαμβάνεται στο σύστημα Front Assist. Λειτουργεί με ταχύτητες κάτω από 30 km/h και παρακολουθεί την περιοχή μπροστά από το αυτοκίνητο (10μ) μέσω του αισθητήρα ραντάρ. Εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα που κινείται ή είναι σταματημένο, το City Emergency Braking φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο για να αποφύγει ή να μειώσει τη σφοδρότητα της σύγκρουσης. Επιπλέον, εάν ο οδηγός δεν πατήσει αρκετά δυνατά το φρένο, το σύστημα θα προσφέρει μέγιστη ισχύ πέδησης.
  • Der neue Volkswagen PoloMulticollision Brake System (Αυτόματο Σύστημα Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων). Μία τεχνολογική καινοτομία του νέου Polo αποτελεί το σύστημα Multi-collision Brake που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Σε έρευνες ατυχημάτων διαπιστώθηκε ότι περίπου το ένα τέταρτο όλων των τροχαίων ατυχημάτων με τραυματισμούς αφορά ατυχήματα πολλαπλών συγκρούσεων – αυτό σημαίνει ότι υπάρχει και δεύτερη πρόσκρουση μετά την αρχική σύγκρουση. Έτσι λοιπόν, μετά από μία σύγκρουση το σύστημα φρενάρει αυτόματα το όχημα για να αποφευχθούν δευτερογενείς συγκρούσεις ή για να μειωθεί η σφοδρότητά τους. Το Multi-collision Brake System διασφαλίζει την ελεγχόμενη συμπεριφορά του αυτοκινήτου μετά την σύγκρουση. Ο οδηγός μπορεί να «παρακάμψει» το σύστημα οποιαδήποτε στιγμή. Το σύστημα απενεργοποιείται, για παράδειγμα, εάν αναγνωρίσει ότι ο οδηγός επιταχύνει ή φρενάρει δυνατά με μεγαλύτερη ταχύτητα επιβράδυνσης από αυτή του συστήματος.
  • Fatigue Detection (Σύστημα Ανίχνευσης Κόπωσης Οδηγού). Το Fatigue Detection ανιχνεύει την αδυναμία συγκέντρωσης, λόγω κόπωσης, του οδηγού και προειδοποιεί με μία ακουστική ένδειξη διάρκειας πέντε δευτερολέπτων, ενώ ένα μήνυμα εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων που προτείνει διάλειμμα. Εάν ο οδηγός δεν κάνει διάλειμμα τα επόμενα 15 λεπτά, η προειδοποίηση επαναλαμβάνεται και πάλι. Το Σύστημα Ανίχνευσης Κόπωσης Οδηγού αποτελεί βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Highline. Το Polo είναι το πρώτο μοντέλο που διαθέτει σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού (fatique detection) σαν βασικό εξοπλισμό.

Κινητήρες

H Volkswagen φέρνει πρώτη στην Ελληνική Αγορά το μέλλον των κινητήρων – πλήρης γκάμα 4 νέων κινητήρων Βενζίνης και Diesel με προδιαγραφές EU-6.

Μέχρι 21% μειωμένη κατανάλωση με τους νέους κινητήρες. Η Volkswagen έχει δημιουργήσει μία νέα γκάμα αποδοτικών κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Παράδειγμα: η κατανάλωση του κινητήρα Diesel 90 PS με DSG μειώθηκε κατά 21%. Το νέο Polo αποτελεί το μοναδικό αυτοκίνητο όπου όλοι οι κινητήρες πληρούν τα πρότυπα εκπομπών ρύπων EU6. Επιπλέον, όλες σχεδόν οι εκδόσεις διατίθενται με σύστημα stop-start και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση (εκτός από την έκδοση Conceptline 75 PS).

Aktives Zylindermanagement ACTΝέοι βενζινοκινητήρες. Ο βασικός κινητήρας του Polo είναι μια ατμοσφαιρική μονάδα 1,0L με απόδοση 75 PS. Διαθέτει έμμεσο ψεκασμό (MPI) ενώ το μπλοκ είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία σε σύγκριση με κινητήρια σύνολα αντίστοιχης ιπποδύναμης, ενώ η κατανάλωση καυσίμου είναι κατά 7,5% χαμηλότερη σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά (1,2L 70 PS).

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο νέος κινητήρας TSI (άμεσος ψεκασμός & Turbo) 1,2L με απόδοση 90 PS. Ανήκει στην νέα γενιά κινητήρων TSI (EA211) που σημαίνει ότι είναι δεκαεξαβάλβιδος με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ με αισθητά μικρότερο βάρος (μόλις 97 kg), μειωμένες εσωτερικές τριβές και βελτιστοποιημένη θερμική διαχείριση.

Το τελευταίο επιτυγχάνεται χάρη στο σύστημα ψύξης δύο κυκλωμάτων: ο κινητήρας ψύχεται μέσω ενός βρόγχου υψηλής θερμοκρασίας και μηχανικής αντλίας νερού, ενώ ένας βρόγχος με ηλεκτρική αντλία τροφοδοτεί με ψυκτικό υγρό τον εναλλάκτη και τον υπερσυμπιεστή όταν είναι απαραίτητο. Ενσωματώνοντας πλήρως την πολλαπλή εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή, ο κινητήρας προθερμαίνεται γρήγορα σε μία κρύα εκκίνηση, ενώ το intercooler είναι ενσωματωμένο στο αυλό εισαγωγής προσφέροντας έτσι ταχύτατη αύξηση πίεσης υπερπλήρωσης χωρίς υστέρηση.

10 TSI Motor Dreizylinder Kuehlwassermantel KurbelgehaeuseZylinderkopf und WasserpumpenmodulΝέοι κινητήρες diesel. Το νέο Polo λανσάρει τον νέο κινητήρα πετρελαίου της Volkswagen,  τον 1.4 TDI. Όλες οι εκδόσεις διατίθενται με κυβισμό 1,4 L (προηγουμένως 1,2L και 1,6L). Το φάσμα ισχύος είναι από 75 PS έως και 90 PS. Ο κινητήρας ανήκει στην νέα οικογένεια Diesel κινητήρων (ΕΑ288), διαθέτει 3 κυλίνδρους με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, και άμεσο ψεκασμό με Turbo και παρέχει την υψηλότερη ροπή στην κατηγορία του (230Nm στις 1.500rpm). Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να συγκρίνουμε τα χαρακτηριστικά του νέου 1.4 TDI με αυτά του απερχόμενου 1.2 TDI. Η αύξηση του κυβισμού στα 1.4 L οδηγεί σε σημαντικά βελτιωμένη ροπή καθώς και πολύ πιο ομαλές καμπύλες ροπής και ισχύος. Ακόμα και στην έκδοση 75 PS, η μέγιστη ροπή 210 Nm επιτυγχάνεται ήδη από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ ο νέος κινητήρας προσφέρει παράλληλα πολύ καλά χαρακτηριστικά άνεσης.

Η τεχνολογία που εφαρμόζει η Volkswagen για την αύξηση της άνεσης περιλαμβάνει νέα ρουλεμάν κινητήρων, αντικραδασμικό άξονα και βολάν διπλής μάζας για ελαχιστοποίηση των κραδασμών και θορύβων. Ένα κάλυμμα κινητήρα νέας σχεδίασης και ειδικό κέλυφος κάρτερ συμβάλλουν στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών θορύβων. Η νέα γενιά κινητήρων TDI προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη οικονομία καυσίμου. Αξίζει να σημειωθεί η πρόοδος που έχει επιτευχθεί στο Polo TDI 90 PS με DSG, καθώς το νέο μοντέλο έχει κατανάλωση καυσίμου 3,4 l/100 km  και εκπομπές ρύπων CO2 88 g/km. Οι αντίστοιχες τιμές στο προηγούμενο μοντέλο ήταν 4,3 l/100 km και 112 g/km CO2 – μια βελτίωση κατά 21% στην οικονομία καυσίμου.

Εξωτερικός Σχεδιασμός

Έμφαση στη λεπτομέρεια. Στο ντεμπούτο του το 2009, το Polo λάνσαρε τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Volkswagen. Ήταν η πρώτη φορά που η Volkswagen εφάρμοζε τη νέα της σχεδιαστική φιλοσοφία στην κατηγορία B (Ευρωπαϊκή κατηγοριοποίηση). Αντίθετα με πολλά άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας, το Polo απέκτησε μία διαφορετική, πιο ώριμη και ταυτόχρονα σπορ εικόνα με βάση τη σχεδιαστική γλώσσα που προσδιόρισαν οι Διευθυντές Τμήματος Σχεδιασμού Walter de Silva (Group) και Klaus Bischoff (Brand). Αυτή διακρίνεται από τη σημαντική χρήση οριζόντιων στοιχείων εμπρός και πίσω με καθαρές γραμμές παντού και ένα ισχυρό τμήμα ώμων. Η προηγμένη σχεδίαση με τις καθαρές γραμμές τώρα αποκτά μεγαλύτερη ακρίβεια και σαφήνεια. Οι σχεδιαστές του νέου Polo εξέλιξαν το στυλ εμπρός κάνοντάς το πιο ιδιαίτερο. Η νέα σχεδίαση των προβολέων και πίσω φωτιστικών σωμάτων επίσης προσδίδουν μία χαρακτηριστική ταυτότητα στο αυτοκίνητο. Το νέο Polo έχει μήκος 3.972 mm (+2 mm), πλάτος 1.682 mm (χωρίς τους εξωτερικούς καθρέπτες) και ύψος 1.453 mm.

Der neue Volkswagen PoloΕμπρός τμήμα. Η σχεδίαση του εμπρός τμήματος έχει πιο σπορτίφ εμφάνιση λόγω του ανασχεδιασμένου προφυλακτήρα και της μεγαλύτερης εισαγωγής του αέρα. Η προσθήκη μιας νέας διακοσμητικής λωρίδας χρωμίου χαμηλά στην εισαγωγή του αέρα ενώνει οπτικά τους δύο προβολείς ομίχλης και προσδίδει στο Polo μεγαλύτερο πλάτος. Παράλληλα, η διακοσμητική λωρίδα μεταβάλλει το οπτικό κέντρο βάρους φέρνοντάς το ακόμα πιο κάτω.  Ένα ακόμα στοιχείο χρωμίου ενισχύει την αισθητική ενσωμάτωση της μάσκας μέσα στο σχέδιο των προβολέων των Polo. Αυτή η χρωμιωμένη γραμμή ενώνει τα κέντρα των προβολέων με την οριζόντια ευθυγράμμιση της μάσκας, και δημιουργεί μία εικόνα προηγμένης κατασκευαστικής αρτιότητας.

Προβολείς LED. Η τελευταία γενιά Polo λανσάρει μία νέα τεχνολογία φωτισμού. Η Volkswagen εξέλιξε αποκλειστικά νέους προβολείς τεχνολογίας LED για το νέο Polo – μια πρωτιά στην κατηγορία. Οι διπλοί προβολείς LED, με την λεπτομερή avant-garde σχεδίασή τους, είναι αναγνωρίσιμοι – ακόμα και από απόσταση – και φέρουν εντυπωσιακά κάτοπτρα. Οι προβολείς LED σε σύγκριση με τους προβολείς Xenon, προσφέρουν ακόμα πιο λευκό φως που μοιάζει περισσότερο με το φως της ημέρας, κουράζουν λιγότερο τα μάτια των οδηγών τις βραδινές ώρες, έχουν μεγαλύτερη μακροζωία, ενώ καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια (π.χ. μεσαία σκάλα: Xenon = 25W, LED = 20W).

Der neue Volkswagen PoloΠίσω τμήμα. Στην περιοχή του πίσω προφυλακτήρα, το  πλάτος του αυτοκινήτου επιτείνεται με μια πιο σαφή οριζόντια διάταξη και με φαρδύτερη υποδοχή για την πινακίδα κυκλοφορίας. Τα πίσω φώτα έχουν ανασχεδιαστεί ενώ η νέα σχεδίαση των ανακλαστήρων και η τοποθέτηση τους μέσα στον προφυλακτήρα προσφέρουν αίσθηση αυξημένου πλάτους.

Προφίλ. Από το πλάι, το ανανεωμένο Polo ξεχωρίζει από τις έξι νέες ζάντες αλουμινίου στο σύνολο των δέκα που διατίθενται, και τα νέα καλύμματα των στάνταρ ατσάλινων ζαντών  που έχουν σχεδιαστεί για την βασική έκδοση. Πέντε από τις 12 διαθέσιμες αποχρώσεις είναι νέες: “Λευκό Pure”, “Γκρι Urano”, “Μεταλλικό Μπλε Silk”, “Μεταλλικό Κόκκινο Sunset”, “Μπλε Corn Flower”.

Το Εσωτερικό του Νέου Polo

Der neue Volkswagen Polo BlueGTΝέα διάταξη οργάνων και κεντρική κονσόλα. Πολλές νέες εργονομικές και οπτικές βελτιώσεις έχουν συντελεστεί στο εσωτερικό του νέου Polo. Μαζί με τα νέα τριάκτινα τιμόνια, ο νέος πίνακας οργάνων με τρισδιάστατη εμφάνιση αποτελεί ένα ιδιαίτερο οπτικό στοιχείο. Τα όργανα βασίζονται στην σχεδιαστική φιλοσοφία της Volkswagen και εντυπωσιάζουν με τη λεπτομέρεια και την ακρίβεια στην ποιότητα κατασκευής. Η διάταξη των χειριστηρίων της ανασχεδιασμένης κεντρικής κονσόλας είναι φιλική προς το χρήστη.

Νέα συστήματα ήχου και ραδιοπλοήγησης. Ακριβώς κάτω από τους διακόπτες για τα όργανα χειρισμού στην κεντρική κονσόλα – στο ύψος των ματιών για βέλτιστη ορατότητα – βρίσκεται η μονάδα ενημέρωσης & ψυχαγωγίας. Το νέο Polo είναι το πρώτο Volkswagen που διαθέτει τη δεύτερη γενιά συστημάτων ενημέρωσης & ψυχαγωγίας – Modular Infotainment System (MIB). Der neue Volkswagen Polo BlueGTΔιατίθενται τέσσερις μονάδες με οθόνες αφής: Οι 2 εκδόσεις με 75PS διαθέτουν το “Composition Touch” που αντιπροσωπεύει το βασικό σύστημα: έχει μονόχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών, θύρες SD-card και AUX-IN, mp3 player, car menu και 4 ηχεία. Όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις διαθέτουν το “Composition Colour” με έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών, 6 ηχεία, Bluetooth, θύρα USB, CD-drive (με λειτουργία MP3/WMA), και σύστημα διπλού δέκτη.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκεται το “Composition Media”. Με έξτρα χρέωση μόλις 285€, περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 6,5-ιντσών ανάλυσης WVGA, αισθητήρα εγγύτητας, δυνατότητα απεικόνισης αρχείων JPEG καθώς και φωτογραφιών των άλμπουμ των μουσικών κομματιών που αναπαράγει. Κορυφαία μονάδα της νέας γενιάς συστημάτων ενημέρωσης & ψυχαγωγίας είναι το “Discover Media”. Διαφέρει από το “Composition Media” στο ότι διαθέτει  σύστημα ραδιοπλοήγησης, 2 θύρες USB και SD-card, και απεικόνιση λογοτύπων ραδιαφωνικών σταθμών.

Der neue Volkswagen PoloMobile Polo: το MirrorLink φέρνει τις εφαρμογές του κινητού στο αυτοκίνητο. Η πρωτοποριακή πλατφόρμα επικοινωνίας, διατίθεται πρώτη στο νέο Polo.  Έτσι η απεικόνιση και ο έλεγχος των εφαρμογών και λειτουργιών ενός smartphone γίνεται τώρα μέσω της οθόνης αφής του συστήματος ενημέρωσης & ψυχαγωγίας του Polo. Για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού, μόνον ειδικά σχεδιασμένες εφαρμογές θα είναι εφικτές κατά την οδήγηση.  Μέσω του MirrorLink o χρήστης θα μπορεί να προβάλει στην οθόνη του συστήματος του Polo και εφαρμογές που θα προσφέρει η ίδια η Volkswagen.

Επίσης μπορούν να προβάλλονται και να χρησιμοποιούνται εφαρμογές που δεν έχουν άμεση σχέση με τη λειτουργία του αυτοκινήτου, όπως ιντερνετικό ραδιόφωνο και ειδήσεις – με την προϋπόθεση ότι υποστηρίζουν το MirrorLink™. Για βελτίωση της ποιότητας λήψης και μείωση της ακτινοβολίας από το κινητό τηλέφωνο, το smartphone μπορεί να συνδέεται ασύρματα στην εξωτερική κεραία του Polo – μέσω της υποδοχής κινητού τηλεφώνου  “Comfort”. Εδώ, αρκεί απλά να τοποθετηθεί το τηλέφωνο μπροστά από τον ειδικό αποθηκευτικό χώρο στην κεντρική κονσόλα. Το τηλέφωνο φορτίζεται μέσω καλωδίου USB.

Εκδόσεις Νέου Polo

Εκτενής βασικός εξοπλισμός. Το νέο Polo διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού “Conceptline”, “Trendline”, “Comfortline” και “Highline”, oι οποίες προσφέρουν ακόμα περισσότερη προστιθέμενη αξία, ιδιαίτερα στη βασική έκδοση. Ενδεικτικά, τα βασικά στοιχεία εξοπλισμού για κάθε μία από τις εκδόσεις, είναι:

10 TSI Motor DreizylinderConceptline (διαθέσιμη μόνο με τους κινητήρες 75 PS)

  • Μετωπικοί αερόσακοι, εμπρός πλευρικοί αερόσακοι νέου τύπου, κεφαλής & θώρακα
  • ESP με Brake Assist
  • ASR (Σύστημα αντιολίσθησης κατά την επιτάχυνση)
  • MSR (Σύστημα αντιολίσθησης κατά την επιβράδυνση με απότομο κατέβασμα ταχύτητας)
  • EDL (Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό)
  • Hill Hold Assist (Σύστημα υποβοήθησης κατά την εκκίνηση σε ανηφόρες)
  • Σύστημα Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων Multi-collision Brake
  • Ηχοσύστημα “Composition Touch” (οθόνη αφής 5″, mp3 player, θύρα SD-card, aux-in) Ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών
  • Κλιματισμός Climatic
  • Ηλεκτρικά θερμαινόμενοι & ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
  • Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός

Trendline (επιπλέον της Conceptline / διαθέσιμη για τους κινητήρες 90PS)

  • Σύστημα Stop/Start
  • Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση
  • Ηχοσύστημα “Composition Colour” (έγχρωμη οθόνη αφής 5″, cd & mp3 player, θύρα SD-card, aux-in, 6 ηχεία)
  • Bluetooth με audio streaming
  • Media-in (θύρα υποδοχής USB)

Comfortline (επιπλέον της Trendline / διαθέσιμη για τους κινητήρες 90 PS)

  • Προβολείς ομίχλης με στατικό φωτισμό στροφών
  • Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός με αποθηκευτικό χώρο
  • Διπλό δάπεδο χώρου αποσκευών
  • Υπολογιστή ταξιδίου
  • Ατσάλινες ζάντες 6J x 15 – Ελαστικά 185 / 60 R15
  • Φωτιζόμενα σκιάδια οδηγού – συνοδηγού με καθρέπτη
  • Καθίσματα Comfort

Highline (επιπλέον της Comfortline / διαθέσιμη για τους κινητήρες 90 PS)

  • Fatigue Detection (Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού)
  • Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων Plus
  • Ζάντες αλουμινίου 6J x 15 – Ελαστικά 185 / 60 R15
  • Sport καθίσματα εμπρός
  • Sport δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με στοιχεία αλουμινίου
  • Δερμάτινο χειρόφρενο και λεβιέ ταχυτήτων

Τιμές & Τιμολογιακή Στρατηγική

Η τιμολογιακή στρατηγική του νέου Polo είναι πλήρως εναρμονισμένη τόσο στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της κατηγορίας του όσο και στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον. Με πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό, είναι παράλληλα πιο οικονομικό στην χρήση του.

polo 2014 pric 234543

Διευρυμένα διαστήματα Service: ακόμα χαμηλότερο κόστος συντήρησης

Η τεχνολογία που υιοθετεί το νέο Polo για τους κινητήρες και όλα τα μηχανικά μέρη, δίνουν την δυνατότητα να πραγματοποιούνται εργασίες service σε μεταβλητά διαστήματα. Λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες κίνησης του αυτοκινήτου και το χρονικό διάστημα που έχει μεσολαβήσει, τα πληροφοριακά συστήματα του νέου Polo ενημερώνουν τον οδηγό για το χρονικό διάστημα και τα χιλιόμετρα στα οποία πρέπει να πραγματοποιηθούν εργασίες service που περιέχουν αλλαγή λαδιού κινητήρα ή έλεγχο επιθεώρησης.

Χάρη στο λιπαντικό κινητήρα προδιαγραφών LongLife και την υιοθέτηση διευρυμένων διαστημάτων service, το service αλλαγής λαδιών μπορεί να πραγματοποιηθεί σε διάστημα έως και 2 ετών ή μέχρι 30.000 χιλιόμετρα εξασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερη οικονομία στο ετήσιο κόστος χρήσης του νέου Polo.

Der neue Volkswagen Polo

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!