Οι Γερμανοί αναζητούν τρόπους να μειώσουν τον μέσο όρο των ρύπων του στόλου τους δίχως να επισκιαστούν οι μεγάλες και πολυτελείς εκδόσεις των μοντέλων τους…
Εν μέρει οι νέοι υπερτροφοδοτούμενοι 4κύλινδροι κινητήρες έχουν αντικαταστήσει τους 6κύλινδρους -ακόμη και 8κύλιδρους- κινητήρες παρουσιάζοντας μεγαλύτερη απόδοση με μικρότερη κατανάλωση και εκπομπή ρύπων (τουλάχιστον κατά τον ανεπαρκή κύκλο NEDC). Ωστόσο, τα λιγότερα κυβικά δεν μπορούν να αναπληρώσουν τον ήχο και την πιο στρωτή λειτουργία π.χ. των V6 και V8 κινητήρων.
Το πρόβλημα είναι πιο έντονο σε λιμουζίνες όπως τα A6 και A8 καθώς και σε σπορ μοντέλα όπου ο χαρακτήρας τους μάλλον επισκιάζεται από τους ταπεινούς 4κύλινδρους. Κάτι που δεν αρέσει στο αμερικανικό αλλά και στο κινεζικό κοινό (εννοείται σε αυτό με μεγαλύτερο πορτοφόλι). Έτσι, η Audi εξελίσσει μία νέα γενιά μηχανικών συνόλων με τέσσερις κυλίνδρους που θα συνδυάζονται με νέου τύπου στροφαλοφόρο/διωστήρες/έμβολα. Ωστόσο, παραμένει άγνωστο κατά πόσο θα είναι υλοποιήσιμη η νέα ιδέα σε αντίθεση με την υβριδοποίηση με ηλεκτρικό τούρμπο όπως μας έδωσαν μία πρώτη γεύση τα Audi RS5 V6 TDI & A6 V6 TDI.