Προσομοιώσεις έδειξαν πως τα φετινά μονοθέσια μπορούν να πετύχουν τις υψηλότερες τελικές του φετινού πρωταθλήματος στην πίστα της Monza (5-7 Σεπτεμβρίου).
Η τελική ταχύτητα των μονοθεσίων στην φετινή σεζόν έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με την περσινή (δείτε τον σχετικό πίνακα). Ο λόγος είναι απλός: οι τούρμπο κινητήρες των μονοθεσίων είναι ισχυρότεροι, ενώ υπάρχει μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση. Αυτό το Σαββατοκύριακο ίσως να επιτευχθεί η ψηλότερη τελική των τελευταίων ετών (περίπου στα 355 km/h σύμφωνα με τις προσομοιώσεις) αν και τα 370,1 km/h του Raikkonen στην ίδια πίστα το 2005 μοιάζουν άπιαστα. Ανεπίσημα, πάντως, και στην διάρκεια των δοκιμαστικών την ίδια χρονιά ο team mate του στην McLaren-Mercedes, ο Juan Pablo Montoya, είχε σημειώσει τελική 372 km/h . Για φέτος την υψηλότερη τελική την έχει σημειώσει ο Massa στο Montreal με 347,1 km/h, φυσικά πριν το ανατριχιαστικό του ατύχημα.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.