Προσομοιώσεις έδειξαν πως τα φετινά μονοθέσια μπορούν να πετύχουν τις υψηλότερες τελικές του φετινού πρωταθλήματος στην πίστα της Monza (5-7 Σεπτεμβρίου).
Η τελική ταχύτητα των μονοθεσίων στην φετινή σεζόν έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με την περσινή (δείτε τον σχετικό πίνακα). Ο λόγος είναι απλός: οι τούρμπο κινητήρες των μονοθεσίων είναι ισχυρότεροι, ενώ υπάρχει μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση. Αυτό το Σαββατοκύριακο ίσως να επιτευχθεί η ψηλότερη τελική των τελευταίων ετών (περίπου στα 355 km/h σύμφωνα με τις προσομοιώσεις) αν και τα 370,1 km/h του Raikkonen στην ίδια πίστα το 2005 μοιάζουν άπιαστα. Ανεπίσημα, πάντως, και στην διάρκεια των δοκιμαστικών την ίδια χρονιά ο team mate του στην McLaren-Mercedes, ο Juan Pablo Montoya, είχε σημειώσει τελική 372 km/h . Για φέτος την υψηλότερη τελική την έχει σημειώσει ο Massa στο Montreal με 347,1 km/h, φυσικά πριν το ανατριχιαστικό του ατύχημα.
FORMULA 1: ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΤΕΛΙΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 2013/2014 | ||
Πίστα | Τελική 2013 (οδηγός) | Τελική 2014 (οδηγός) |
Melbourne | 310.7 km / h (Vergne) | 316.9 km / h (Magnussen) |
Sepang | 308.1 km / h (Gutierrez) | 324.5 km / h (Massa) |
Sakhir | 314.2 km / h (Massa) | 335.7 km / h (Massa) |
Shanghai | 320.9 km / h (Ricciardo) | 336.8 km / h (Rosberg) |
Barcelona | 318.8 km / h (Alonso) | 342.3 km / h (Massa) |
Monte Carlo | 289.0 km / h (Button) | 290.0 km / h (Hamilton) |
Montreal | 321.6 km / h (Hulkenberg) | 347.1 km / h (Massa) |
Red Bull Ring | 319.2 km / h (Barrichello / 2003) | 321.4 km / h (Massa) |
Silverstone | 311.9 km / h (Massa) | 329.5 km / h (Bottas) |
Hockenheim | 319.7 km / h (Vergne / 2012) | 345.2 km / h (Hamilton) |
Hungaroring | 305.1 km / h (Rosberg | 315.6 km / h (Bottas) |
Spa | 322.2 km / h (Sutil) | 344.6 km / h (Hulkenberg) |
Monza | 341.1 km / h (Gutierrez) | upd: 362,1 km/h (Ricciardo) |