Στις ΗΠΑ συνηθίζεται η επιθετική διαφήμιση που προκαλεί έντονες αντιδράσεις του κοινού. Κάτι σαν «τρολάρισμα»…
Χαρακτηριστική είναι η διπλανή μονοσέλιδη διαφήμιση που αναδεικνύει τα ελαττώματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με χαριτωμένο τρόπο. Στο σημείο (2) υπενθυμίζεται πως το air condition και το ηχοσύστημα δεν πρέπει να μένουν ενεργοποιημένα γιατί ξελιγώνουν την μπαταρία, στο (3) ότι πρέπει να κατέβει εφαρμογή για να βρεθεί σημείο φόρτισης, στο (4) ότι μπορεί να χαθείς ψάχνοντας για σημείο φόρτισης, και (7) όταν τον βρεις να περιμένεις για τέσσερις ώρες φόρτισης.
Πάντως, είναι γνωστό πως η Toyota δεν συμπαθεί τα ηλεκτρικά καθώς ποτέ δεν κατάφερε να αποκομίσει κέρδη από αυτή. Χαρακτηριστικό είναι πως μέχρι τον Αύγουστο η ιαπωνική εταιρία είχε πουλήσει μόλις 892 RAV EV σε σχέση με 11.500 Toyota Prius PHEV! Και λογικό είναι να επενδύει στα fuel cells. Παρακάτω μπορείτε να δείτε δύο ευρηματικά βίντεο για το πώς εμπαίζουν οι Renault-Nissan το Chevrolet Volt!