Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Williams προσπαθώντας να υλοποιήσει τη στρατηγική της ομάδας στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, υποχρεώθηκε να υιοθετήσει ένα ρυθμό πολύ πιο αργό απ’ αυτό που μπορούσε.
Ο επικεφαλής στο pit wall της Williams Rob Smedley εξηγεί: “Όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας θεωρούσαμε πως δεν μπορούμε να τερματίσουμε μ’ αυτά τα ελαστικά. Είχαμε σχεδιάσει να βάλουμε άλλο ένα σετ μαλακής γόμας και σκεφτόμαστε να μοιράσουμε όση απόσταση θα έμενε μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας σε δυο μέρη. Έμεινε όμως περισσότερο απ’ ότι περιμέναμε το αυτοκίνητο ασφαλείας -7 γύροι- αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μη φθείρουμε τα ελαστικά μας όλους αυτούς τους γύρους”.