Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Williams προσπαθώντας να υλοποιήσει τη στρατηγική της ομάδας στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, υποχρεώθηκε να υιοθετήσει ένα ρυθμό πολύ πιο αργό απ’ αυτό που μπορούσε.
Ο Massa ήταν ο οδηγός που συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους μ’ ένα σετ μαλακής γόμας της Pirelli. Ειδικότερα ο Βραζιλιάνος εκκινούσε από την 6η θέση και κατάφερε να τερματίσει 5ος επωφελούμενος από την εγκατάλειψη του Rosberg. Η στρατηγική της Williams ήταν για 3 πιτ στοπ ο Μάσα εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα, άλλαξε λάστιχα κρατώντας την ίδια γόμα στον 10ο γύρο και στον 22ο γύρο έβαλε τη μαλακή γόμα στο 2ο πιτ στοπ.
Ο επικεφαλής στο pit wall της Williams Rob Smedley εξηγεί: “Όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας θεωρούσαμε πως δεν μπορούμε να τερματίσουμε μ’ αυτά τα ελαστικά. Είχαμε σχεδιάσει να βάλουμε άλλο ένα σετ μαλακής γόμας και σκεφτόμαστε να μοιράσουμε όση απόσταση θα έμενε μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας σε δυο μέρη. Έμεινε όμως περισσότερο απ’ ότι περιμέναμε το αυτοκίνητο ασφαλείας -7 γύροι- αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μη φθείρουμε τα ελαστικά μας όλους αυτούς τους γύρους”.