H γερμανική εταιρία συνεχίζει να ψάχνεται με την παραγωγή συνθετικών καυσίμων που ίσως δώσουν λύση στο μέλλον…
Πρακτικά, η διαδικασία είναι πολύ πιο περίπλοκη καθώς περιλαμβάνει ηλεκτρόλυση του νερού από το υδρογόνο και αφαίρεση του διοξειδίου του άνθρακα από τον αέρα. Το υδρογόνο με το CO2 αντιδρούν σε «δύο χημικές διεργασίες στους 220 βαθμούς Κελσίου και σε πίεση 25 bar παράγοντας ένα ενεργητικό υγρό από υδρογονάνθρακες». H Audi το αποκαλεί Blue Crude και το πρωτότυπο εργοστάσιο της μπορεί να παράγει έως 160 lt την μέρα και το 80% μπορεί να μετατραπεί σε e-diesel. Το αποτέλεσμα είναι ένα καύσιμο απαλλαγμένο πλήρως από θείο και με ποιοτικότερα χαρακτηριστικά καύσης με υψηλότερο βαθμό κετανιών.