Volkswagen Passat 1.4 TSI BMT ACT [test drive]

Volkswagen Passat TSI ACT 150 PS caroto test drive 2014 (3)

Δίχως τυμπανοκρουσίες, με το γνωστό μεστό και ώριμο στη γεύση ύφος, το νέο Passat επιβεβαιώνει πως το καλό μπορεί πολύ εύκολα να γίνει καλύτερο…

Στην σύγχρονη πορεία της, η VW μπορεί να είναι γνωστή περισσότερο για το Golf, αλλά το Passat είναι αυτό που -εδώ και κάτι περισσότερο από τέσσερις δεκαετίες- εξυπηρετεί ευθέως τις ανάγκες μιας οικογένειας. Για αυτό ακριβώς το λόγο, σχεδιαστικά το Passat λειτουργούσε εκ του ασφαλούς, με μία κάπως συγκρατημένη άποψη που στην τελευταία γενιά την διαχώριζε εν μέρει το Passat CC. Φτάνοντας στην 8η γενιά τα πράγματα αποκτούν περισσότερο ενδιαφέρον με την πιο επιβλητική και μπάνικη εμφάνιση η οποία θα μπορούσε να παραπέμπει σε ένα Phaethon (πάντα για τα δεδομένα των σχετικά άτολμων προηγούμενων γενεών).

Την συσχέτιση δεν την αναφέρω τυχαία αφού το νέο Passat μπορεί να έχει περίπου το ίδιο μήκος αμαξώματος (είναι μόλις 2 mm κοντύτερο από το απερχόμενο), αλλά τα επιπλέον 79 mm στο μεταξόνιο φέρνουν τους άξονες σε μεγαλύτερη μεταξύ τους απόσταση. Και σε συνδυασμό με το πιο φαρδύ αμάξωμα (κατά 17 mm), το Passat με την εντυπωσιακή μάσκα και τις παράλληλες οριζοντιωμένες γρίλιες, έχει τον τρόπο του για να αποσπά μόνο θετικά σχόλια και να μην υπολείπεται σε στιλ απέναντι στα πιο ώριμα Opel Insignia και Volvo S60, στο πάντα αξιόλογο Skoda Octavia, αλλά και στο νεοφερμένο Mondeo.

Το αυξημένο μεταξόνιο και η νέα σχεδίαση της πίσω ανάρτησης ευνοούν επιβάτες και αποσκευές. Συγκεκριμένα, οι πίσω επιβάτες θα εκπλαγούν με τον διαθέσιμο χώρο που έχουν για τα γόνατά τους, ενώ το πορτμπαγκάζ διαθέτει 21 lt περισσότερα φτάνοντας συνολικά τα 586 lt. Αυτό σημαίνει πως ο βαθύς χώρος αποσκευών ξεπερνά ακόμη και εκείνον του Skoda Octavia, αλλά το στενό σεντάν άνοιγμα υπολείπεται σε σχέση με το hatch (όπου η πόρτα σηκώνεται μαζί με το πίσω κρύσταλλο). Γενικότερα, οι χώροι τάσσονται υπέρ του νέου Passat και είναι από τους μεγαλύτερους και πιο άνετους στην κατηγορία.

  • volkswagen-passat-tsi-act-150-ps-caroto-test-drive-2014-6

  • volkswagen-passat-tsi-act-150-ps-caroto-test-drive-2014-4

  • volkswagen-passat-tsi-act-150-ps-caroto-test-drive-2014-7

  • volkswagen-passat-tsi-act-150-ps-caroto-test-drive-2014-9

  • volkswagen-passat-tsi-act-150-ps-caroto-test-drive-2014-8

  • SAMSUNG CSC

  • SAMSUNG CSC

  • SAMSUNG CSC

  • volkswagen-passat-tsi-act-150-ps-caroto-test-drive-2014-27

  • volkswagen-passat-tsi-act-150-ps-caroto-test-drive-2014-10

  • volkswagen-passat-tsi-act-150-ps-caroto-test-drive-2014-5

  • volkswagen-passat-tsi-act-150-ps-caroto-test-drive-2014-15

  • SAMSUNG CSC

  • SAMSUNG CSC

  • volkswagen-passat-tsi-act-150-ps-caroto-test-drive-2014-3

  • volkswagen-passat-tsi-act-150-ps-caroto-test-drive-2014-2

  • volkswagen-passat-tsi-act-150-ps-caroto-test-drive-2014-1

photos: ckaragiorgakis

Το εσωτερικό διακρίνεται από μία απλότητα, η οποία έχει μία μοντέρνα προσέγγιση με κύριο χαρακτηριστικό μία οριζόντια ζώνη που το διατρέχει από άκρη σε άκρη. Το μοντέλο της δοκιμής μας δεν διέθετε τον φουλ ψηφιακό πίνακα, με τα αναλογικά όργανα να πλαισιώνουν μία μεγάλη ψηφιακή οθόνη. Ακόμη μεγαλύτερη και εξαιρετικά εύχρηστη είναι η έγχρωμη αφής 6,5’’, ενώ η ποιότητα κατασκευής δεν αφήνει περιθώρια για αρνητικά σχόλια. Ιδιαίτερα πλούσιος είναι ο τεχνολογικός εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, που από τις βασικές εκδόσεις περιλαμβάνει cruise control, σύστημα πλήρους διασύνδεσης με smartphone (MirrorLink), επτά αερόσακους, σύστημα αυτόνομης πέδησης (City Emergency Braking), Head-up-Display, κ.α. που μπορείτε να δείτε εδώ κατεβάζοντας τον σχετικό τιμοκατάλογο.

Στην διάρκεια της πανελλαδικής παρουσίασης του νέου Passat το ενδιαφέρον μας μονοπώλησε η έκδοση της δοκιμής μας παρά η άκαιρη για τα εδώ δεδομένα δίλιτρη έκδοση (από το νέο έτος θα ακολουθήσει δοκιμή της έκδοσης 1.6 TDI με 120 PS). Μετά από μια χαλαρωτική διανυκτέρευση στα λουτρά της Αιδηψού, η διαδρομή από την Αθήνα ήταν αρκετή ώστε το νέο Passat να μας πείσει πως πρόκειται για μία από τις πιο ισορροπημένες προτάσεις. Δεν χρειάζεται και πολύ ώρα για να γίνει αντιληπτή η πολύ καλύτερη κύλιση του αυτοκινήτου, με την ηχομόνωση να κυμαίνεται σε premium επίπεδα, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες όπου το Passat επιδεικνύει υψηλά στάνταρ σταθερότητας και εμπιστοσύνης.

Ο 1.400άρης κινητήρας με τα 150 άλογα έχει εντυπωσιακά στρωτή λειτουργία, ενώ συνδυάζεται με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου για βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα ACT λειτουργεί εντελώς αυτόματα και όταν εμπλέκεται, τότε στον πίνακα οργάνων απεικονίζεται μία σχετική ένδειξη.  Οι επιδόσεις ευνοούνται από την μεγάλη περικοπή κιλών που έχει γίνει και ενδεικτικά αναφέρουμε πως είναι ελαφρύτερο έως και 85 kg, ενώ φυσικά βασίζεται στην πλατφόρμα MQB.

Στην όμορφη διαδρομή από το Προκόπι έως το Μαντούδι, από την Στροφιλιά έως την Λίμνη, το σασί του νέου Passat δείχνει πόσο δεμένο είναι με περιορισμένες κλίσεις του αμαξώματος και ελαφρώς πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης από το απερχόμενο Passat. Γενικότερα, το νέο Passat σου βγάζει μία πιο δυναμική αίσθηση, δίχως αυτόν να σημαίνει πως έχουμε να κάνουμε με ένα σπορτίφ σεντάν που ξεχνά τον οικογενειακό του προσανατολισμό. Πάντως, η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και αρκετά χαμηλή, ο επιλογέας ταχυτήτων θετικός στα κουμπώματα του και με σχετικά κοντές διαδρομές, ενώ το ηλεκτρομηχανικό τιμόνι έχει αρκετά καλή αίσθηση.

Φτάνοντας στο ταμείο, το Passat της δοκιμής μας κοστίζει από 23.840€ (με απόσυρση) και αν η τιμή σας φαίνεται κάπως τσιμπημένη, αυτή αντισταθμίζεται εν μέρει από τον πλουσιότερο εξοπλισμό. Φυσικά, υπάρχει και η πιο συμφέρουσα έκδοση 1.4 TSI με τους 125 PS (από 20.440€), αν και κάτι μας λέει πως η δημοφιλέστερη όλων θα είναι η 1.6 TDI με το νέο πετρελαιοκινητήρα με τα 120 άλογα και τιμή εκκίνησης από τα 23.170€…

Volkswagen Passat 1.4 TSI BMT ACT 150 PS – Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.395 cc
Διάμετρος x διαδρομή 74,5 x 80,0 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς 110 kW (150 PS) / 5.000-6.000 rpm
Ροπή 250 Nm (25,5 kgm) / 1.500-3.000 rpm
Τροφοδοσία Υπερτροφοδότηση με άμεσο ψεκασμό
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 8,4 sec
Τελική ταχύτητα 220 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 8,0 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 6,0 / 4,9 / 4,3 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 66 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 825 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 115 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 6 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλών συνδέσμων
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Pirelli P7 Cinturato, 215/55 R17
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4767x1832x1456 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1584/1568 mm
Μεταξόνιο 2791 mm
Χώρος αποσκευών 586 lt
Απόβαρο 1387 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 23.840€ (με απόσυρση)

Τι λέει η Volkswagen για το νέο Passat;

Σχεδιασμός – κομψότητα και δυναμισμός : Η νέα σχεδιαστική προσέγγιση που εισάγει το νέο Passat συνδυάζει μοναδικά τη συνύπαρξη του δυναμισμού και της κομψότητας

Με το νέο Passat, η Volkswagen παρουσιάζει ένα νέο σχεδιαστικό profile που συνδυάζει την υψηλή αισθητική με τον δυναμισμό. Χάρη στην πλατφόρμα MQB, oι αναλογίες του αμαξώματος έχουν γίνει ακόμα πιο δυναμικές: πιο χαμηλό, πιο φαρδύ, μεγαλύτερο μεταξόνιο, κοντοί πρόβολοι, μεγαλύτεροι θόλοι τροχών. Τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω κεντρίζουν την προσοχή ενώ παράλληλα προσφέρουν τη βέλτιστη δυνατή ορατότητα συμβάλλοντας στη κορυφαία ασφάλεια που το νέο Passat προσφέρει. Η ακριβής σχεδίαση συνδυάζεται αρμονικά με τη νέα γκάμα ζαντών αλουμινίου, δημιουργώντας ένα επιβλητικό αποτέλεσμα.

Το εσωτερικό του νέου Passat δημιουργήθηκε με γνώμονα την υψηλή αισθητική, την καθαρότητα των γραμμών και την λειτουργικότητα. Το αποτέλεσμα είναι μια avant-garde εμφάνιση με νέες σχεδιαστικές λύσεις, όπως η οριζόντια διάταξη των αεραγωγών που διατρέχουν το ταμπλό σε όλο του το μήκος. Η έγχρωμη οθόνη αφής διάστασης 6,5’’ σε συνδυασμό με τον περιμετρικό ατμοσφαιρικό φωτισμό «Ambient» δημιουργούν ένα μοναδικό αποτέλεσμα υψηλής τεχνολογίας και εκλεπτυσμένης σχεδίασης.

Eφαρμοζόμενες τεχνολογίες με διττό αποτέλεσμα: Οι καινοτομίες του νέου Passat εξασφαλίζουν κορυφαία επίπεδα άνεσης. Έτσι, δημιουργούνται όλες οι συνθήκες για μία απολαυστική και δυναμική οδήγηση.

Η πληρότητα στον εξοπλισμό άνεσης του νέου Passat είναι αδιαπραγμάτευτη. Η καινοτόμα πλατφόρμα MQB κληροδοτεί ένα σημαντικά ευρύτερο εσωτερικό χώρο χωρίς να έχουν αυξηθεί οι εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου. Το ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία Auto-Hold προφέρει ακόμη περισσότερο χώρο, ενώ παράλληλα κάνει την εκκίνηση από στάση πιο εύκολη από ποτέ. Η εργονομική σχεδίαση του εσωτερικού σε συνδυασμό με τα πιστοποιημένα ορθοπεδικά καθίσματα ergoComfort (με 6 ηλεκτρικές ρυθμίσεις στο κάθισμα του οδηγού) προσφέρουν νέα επίπεδα άνεσης και ευκολίας. Ο νέος καινοτόμος 3-ζωνικός αυτόματος κλιματισμός Climatronic δίνει τη δυνατότητα για εξατομικευμένη ρύθμιση της θερμοκρασίας για τον οδηγό, τον συνοδηγό και τους πίσω επιβάτες. Παράλληλα οι ειδικά σχεδιασμένοι μεγάλοι αεραγωγοί σε συνδυασμό με τον ενιαίο αεραγωγό στο επάνω μέρος του ταμπλό, προσφέρουν 50% μεγαλύτερη επιφάνεια ροής σε σχέση με τους κοινούς αεραγωγούς, εξασφαλίζοντας κορυφαία ψύξη/θέρμανση, αισθητή μείωση θορύβου, ενώ περιορίζουν τα ενοχλητικά ψυχρά ρεύματα που ευθύνονται για τους ερεθισμούς των ματιών και τις ψύξεις στο σώμα. Επιπλέον, τα συστήματα Infotainment με οθόνες αφής, αισθητήρα εγγύτητας, JPEG Viewer, σύνδεση με εξωτερικές πηγές ήχου (SD card, USB, Aux In, Audio Streaming) και Bluetooth εξασφαλίζουν ότι κάθε μετακίνηση με το νέο Passat είναι μία μοναδική εμπειρία αυτοκίνησης.

Νέοι κινητήρες EU6: Το νέο Passat εφοδιάζεται με τους πλέον σύγχρονους και αποδοτικούς κινητήρες της Volkswagen με γνώμονα τον απόλυτο συνδυασμό της οικονομικής – δυναμικής και άνετης οδήγησης

Με το νέο Passat, η Volkswagen εισάγει 3 νέους κινητήρες TDI που διακρίνονται για τη δύναμη αλλά και την οικονομία τους. Ο κινητήρας 1.6 TDI απόδοσης 120PS καταναλώνει μόλις 4,1 lt/100 km (CO2 108gr/km) αποδίδοντας ροπή 250Nm σε ένα φάσμα 1.750 έως 3.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας 2.0 TDI 150PS αποδίδει 340 Nm στις 1.750 έως 3.500 σ.α.λ. με μέση κατανάλωση 4,1 lt/100 km. Την γκάμα των πετρελαιοκινητήρων συμπληρώνει ο κορυφαίος TDI της Volkswagen, ο 2.0 TDI BiTurbo 240PS με κορυφαία ροπή 500 Nm στις 1.750 έως 2.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός διατίθεται αποκλειστικά με 7-τάχυτο κιβώτιο DSG και τετρακίνηση 4Motion.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει τους νέους 1.4 TSΙ 125PS και 1.4 TSI 150PS με ACT (ενεργό σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων). Με μέγιστη ταχύτητα 220 km/h και ροπή 250Nm στις 1.500 έως 3.000 σ.α.λ., ο 1.4 TSI 150PS ACT επιταχύνει (0-100) σε μόλις 8,4sec καταναλώνοντας μόλις 4,9lt / 100Km. Όλοι οι κινητήρες εφοδιάζονται με BlueMotion Technology και προαιρετικά με κιβώτιο DSG.

Proactive Start-Stop. Όλοι οι κινητήρες στο νέο Passat διαθέτουν το σύστημα Start-Stop 2ης γενιάς. Το νέο σύστημα «προνοεί» και απενεργοποιεί τον κινητήρα σε ταχύτητες ≤ 3Km/h, συμβάλλοντας στην περαιτέρω μείωση κατανάλωσης καυσίμου. Το σύστημα αναγνωρίζει ότι επίκειται πλήρης ακινητοποίηση του οχήματος εφόσον ο οδηγός επιβραδύνει διαρκώς και έχοντας απεμπλέξει το κιβώτιο ταχυτήτων. Εφόσον ο οδηγός αφήσει το φρένο (κιβώτιο DSG) ή πατήσει συμπλέκτη (μηχανικό κιβώτιο), τότε ο κινητήρας επανέρχεται σε λειτουργία σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Τεχνολογία – οι καινοτομίες του νέου Passat: Συστήματα υποβοήθησης οδηγού που εγκαινιάζουν μία νέα εποχή στον τομέα της ασφάλειας

Η Volkswagen λανσάρισε την πρώτη γενιά του Passat πριν από 41 χρόνια. Από τότε, το δημοφιλές μοντέλο έχει πουλήσει πάνω από 22 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο. Το νέο Passat 8ης γενιάς είναι ένα από τα πιο προηγμένα μεσαία μοντέλα της εποχής μας. Και έχει όλα τα προσόντα: Καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, ενημέρωσης & ψυχαγωγίας, άνεσης και κίνησης, που εγκαινιάζουν μία νέα εποχή στην οποία η οδήγηση ενός αυτοκινήτου θα γίνει πιο αποδοτική, με προηγμένα συστήματα επικοινωνίας, και κυρίως πιο ασφαλής.

Παγκόσμιες πρεμιέρες. Πολλές από τις τεχνολογίες του νέου Passat δεν αποτελούν πρωτιά μόνο στην κατηγορία του αλλά είναι και πρωτοεμφανιζόμενες σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία. Περιλαμβάνουν συστήματα όπως: Active Info display (ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων), Head-up Display (αναδυόμενη οθόνη), νέο Rear Seat Entertainment (σύνδεση Tablet μέσω Wi-Fi), Front Assist με City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring (αναγνώριση πεζών), Emergency Assist (το όχημα ακινητοποιείται σε περιπτώσεις επείγουσας ανάγκης), Trailer Assist (υποβοήθηση παρκαρίσματος με ρυμουλκούμενο) και Traffic Jam Assist (υποβοήθηση κίνησης σε κυκλοφοριακή συμφόρηση).

Επιπλέον, η Volkswagen θα λανσάρει το Passat GTE με σύστημα Plug-in Hybrid (plug-in υβριδικό) – ως το τρίτο μοντέλο της με αυτή την τεχνολογία κίνησης.

Νέο Passat: Βελτιωμένη ακαμψία και ασφάλεια στις συγκρούσεις, αλλά και μέχρι 85 kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του

Το νέο Passat είναι βασισμένο στην νέα πλατφόρμα Modular Transverse Matrix (MQB), αξιοποιώντας όλα τα εξελιγμένα μέτρα μείωσης βάρους.

Μέτρα μείωσης βάρους του νέου Passat:

Συστήματα Ενημέρωσης & Ψυχαγωγίας: Active Info Display

Η απεικόνιση πληροφοριών αλλάζει ανάλογα με τη λειτουργία: Το πρώτο Volkswagen με διαδραστικό πίνακα οργάνων, πλήρως ψηφιακό

Στο νέο Passat, η Volkswagen λανσάρει ένα πίνακα οργάνων που ουσιαστικά πρόκειται για μία ψηφιακή οθόνη με διαδραστική απεικόνιση πληροφοριών: την Active Info Display.

Λεπτομέρειες για τη νέα Active Info Display:

Συστήματα Ενημέρωσης & Ψυχαγωγίας: Head-up display

Προσήλωση στο δρόμο: Οι πληροφορίες εμφανίζονται σε εικονικό χώρο περίπου δύο μέτρα μπροστά από το Passat

Το νέο Passat είναι το πρώτο Volkswagen που εφοδιάζεται με Head-up Display (αναδυόμενη οθόνη). Αυτή προβάλλει βασικές πληροφορίες όπως ταχύτητα του οχήματος και εικονίδια πλοήγησης απευθείας στο κύριο πεδίο ορατότητας του οδηγού.

Πληροφορίες για την πρώτη head-up display της Volkswagen:

Συστήματα Ενημέρωσης & Ψυχαγωγίας: Modular Infotainment System (MIB)

Συστήματα MIB 2ης Γενιάς: Ένας τέλεια δικτυωμένος κόσμος με CarNet, MirrorLink™ και λειτουργία ανάγνωσης SMS με TTS* (TextToSpeech)

Το νέο Passat λανσάρεται με τη 2η Γενιά των συστημάτων ενημέρωσης & ψυχαγωγίας της Volkswagen. Η τελευταία γενιά αυτής της υπολογιστικής μονάδας ενημέρωσης (MIB) επιτρέπει μέγιστο βαθμό συνδεσιμότητας σε ότι αφορά τη σύνδεση εξωτερικών συσκευών και διαδικτύου. Οι διάφορες διεπαφές περιλαμβάνουν σύνδεση με smartphones και χρήση των εφαρμογών τους μέσω του MirrorLink™ (βασικός εξοπλισμός). Επιπλέον, τα συστήματα διαθέτουν τώρα πολύ ταχύτερους επεξεργαστές (βελτιστοποιημένη εκκίνηση, ταχύτερο υπολογισμό διαδρομής, πιο ομαλή λειτουργία της οθόνης αφής, τελειοποιημένοι γλωσσικοί διάλογοι) και νέες οθόνες υψηλότερης ανάλυσης.

Λεπτομέρειες για την 2η γενιά συστημάτων MIB infotainment:

Συστήματα Ενημέρωσης & Ψυχαγωγίας: Σύστημα Ψυχαγωγίας Πίσω Επιβατών

Σύστημα Ψυχαγωγίας σε Tablet: Παρακολούθηση ταινιών, μουσικές απολαύσεις και έλεγχος συστήματος πλοήγησης

Ανάμεσα στις ποικίλες συσκευές που ενσωματώνονται στο νέο Passat είναι και οι ταμπλέτες. Νέες ευκαιρίες δημιουργούνται με τη σύνδεση εξωτερικών συσκευών στο σύστημα infotainment του αυτοκινήτου μέσω WLAN (ασύρματο τοπικό δίκτυο). Για παράδειγμα, η ενσωμάτωση ενός νέου τύπου Συστήματος Ψυχαγωγίας Πίσω Επιβατών (Rear Seat Entertainment). Το «κλειδί» εδώ είναι μία έξυπνη εφαρμογή (app) που συνδέει το σύστημα ενημέρωσης & ψυχαγωγίας με την ταμπλέτα.

Λεπτομέρειες για το Rear Seat Entertainment & την εφαρμογή:

Συστήματα υποβοήθησης & άνεσης: Area View

Εξελιγμένη περιμετρική ορατότητα 360 μοιρών: Area View με νέα λειτουργία ανίχνευσης εμποδίων

Το σύστημα Area View με περιμετρική, ψηφιακή απεικόνιση αμαξώματος μέσω κάμερας γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Touareg το 2010. Το σύστημα επιτρέπει μία περιμετρική ορατότητα 360 μοιρών του περιβάλλοντος χώρου και της κυκλοφορίας, ενώ εξελίχθηκε περαιτέρω για το νέο Passat.

Λεπτομέρειες για το Area View:

Συστήματα υποβοήθησης & άνεσης: Park Assist

Γρήγορο παρκάρισμα ακόμα και σε δύσκολους χώρους στάθμευσης: Η 3η γενιά Park Assist ανήκει στον βασικό εξοπλισμό

Το Park Assist της Volkswagen επιτρέπει το ημιαυτόματο παρκάρισμα σε παράλληλους ή κάθετους χώρους στάθμευσης. Επιπλέον, το σύστημα μπορεί να εκτελεί έξοδο από παράλληλους χώρους στάθμευσης. Στην περίπτωση κάθετων χώρων στάθμευσης δεν υποστηρίζεται μόνο το παρκάρισμα με όπισθεν αλλά υπάρχει η δυνατότητα παρκαρίσματος ενώ κινείται προς τα εμπρός.

Στοιχεία για την τρίτη γενιά Park Assist:

Συστήματα υποβοήθησης και άνεσης: Trailer Assist

Αυτόματο παρκάρισμα με ρυμουλκούμενο: Το Passat είναι παγκοσμίως το πρώτο αυτοκίνητο με Trailer Assist

Η οπισθοπορεία με ρυμουλκούμενο αποτελεί πρόκληση ακόμα και για τους πλέον έμπειρους οδηγούς. Γι’ αυτό, η Volkswagen αποφάσισε να γίνει η παγκοσμίως πρώτη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που προσφέρει ένα σύστημα υποβοήθησης το οποίο κάνει τους ελιγμούς με τρέιλερ ευκολότερους από πριν: το Trailer Assist.

Λεπτομέρειες για το νέο Trailer Assist:

Συστήματα υποβοήθησης και άνεσης: Side Assist με Exit Assist

Το τέλος του τυφλού σημείου: Μεγαλύτερη άνεση στις προσπεράσεις και στην έξοδο με όπισθεν από χώρους στάθμευσης

Η Volkswagen έχει επεκτείνει το εύρος λειτουργιών του συστήματος υποβοήθησης οδηγού Side Assist προσθέτοντας το νέο Exit Assist. Το σύστημα μπορεί να συμβάλλει στην αποφυγή σοβαρών ατυχημάτων – κυρίως σε δύο περιπτώσεις. Πρώτον στον αυτοκινητόδρομο, επειδή ανιχνεύει τα αυτοκίνητα που προσπερνούν γρήγορα, αλλά και αυτά που κινούνται πιο αργά ενώ βρίσκονται στο τυφλό σημείο, προειδοποιεί τον οδηγό και επομένως κάνει την προσπέραση ευκολότερη. Δεύτερον, τον υποστηρίζει όταν βγαίνει με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης, επειδή οι αισθητήρες ανιχνεύουν οχήματα που πλησιάζουν από το πλάι και δεν είναι ορατά.

Πληροφορίες για το Side Assist με Exit Assist:

Συστήματα υποβοήθησης και άνεσης: Traffic Jam Assist και Emergency Assist

Παγκόσμιες πρεμιέρες: Traffic Jam Assist και Emergency Assist

Κορυφαία άνεση σε συνθήκες έντονης κυκλοφοριακής συμφόρησης
Κορυφαία ασφάλεια σε περίπτωση αδυναμίας του οδηγού

Η Volkswagen λανσάρει τα Traffic Jam Assist (υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης) και Emergency Assist (υποβοήθηση έκτακτης ανάγκης) με το νέο Passat σε παγκόσμια πρεμιέρα. Τα εν λόγω συστήματα αποτελούν προϊόν εξέλιξης της Volkswagen. Το πρώτο σύστημα κάνει πολύ πιο άνετη την οδήγηση σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας με συχνές στάσεις και εκκινήσεις. Επιπλέον, το νέο Emergency Assist ενεργοποιείται όταν ο οδηγός αδυνατεί να οδηγήσει.

Στοιχεία για τα Traffic Jam Assist και Emergency Assist:

Συστήματα υποβοήθησης και άνεσης: Front Assist με City Emergency Braking

Ορόσημο στην ανίχνευση πεζών: Αυτόματο σύστημα πέδησης που χρησιμοποιεί ραντάρ και κάμερα

Το Front Assist είναι ένα σύστημα που επιτηρεί τον χώρο εμπρός, προειδοποιεί τον οδηγό και φρενάρει αυτόματα σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης. Ένα από τα στοιχεία του συστήματος Front Assist, είναι το City Emergency Braking. Ενώ το Front Assist προειδοποιεί τον οδηγό για πιθανή σύγκρουση όταν πλησιάζει επικίνδυνα το προπορευόμενο όχημα με υψηλές ταχύτητες, το City Emergency Braking αναλαμβάνει αυτό το ρόλο σε μικρότερες ταχύτητες και συνθήκες αστικής κυκλοφορίας. Μέχρι τώρα, το σύστημα City Emergency Braking ανίχνευε αποκλειστικά οχήματα. Στο νέο Passat το αναβαθμισμένο σύστημα αντιδρά τώρα για πρώτη φορά και σε πεζούς.

Λεπτομέρειες για το Front Assist με City Emergency Braking:

Συστήματα υποβοήθησης και άνεσης: Progressive Steering

Το Passat αποκτά σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο: Το σύστημα διεύθυνσης βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά και την άνεση

Χάρη στο σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο μετάδοσης, οι οδηγοί του Passat δε θα χρειάζεται να στρίβουν πολύ το τιμόνι για να πετύχουν τον επιθυμητό κύκλο στροφής. Επίσης, όταν στρίβουν σε κλειστές στροφές δεν θα χρειάζεται να μετακινούν τα χέρια τους τόσο συχνά γύρω από το τιμόνι.

Λεπτομέρειες για το Progressive Steering του Passat:

Συστήματα υποβοήθησης και άνεσης: Easy Close

Λειτουργία αυτόματου κλεισίματος για το Passat: Το Easy Close κλείνει το πορτμπαγκάζ μόλις απομακρύνεστε

Το Easy Open – το έτερον ήμισυ του Easy Close – λανσαρίστηκε το 2010 με την 7η γενιά Passat: ο οδηγός με μία μόνο αποφασιστική κίνηση του ποδιού (εικονική κλοτσιά) στο πίσω μέρος του οχήματος μπορεί να ανοίξει το πορτμπαγκάζ. Στην 8η γενιά του Passat αυτή η λειτουργία αυτόματου ανοίγματος του πορτμπαγκάζ συμπληρώνεται από τη λειτουργία αυτόματου κλεισίματος Easy Close.

Λεπτομέρειες για το Easy Close:

Συστήματα υποβοήθησης και άνεσης: Προβολείς και πίσω φώτα LED

Χαρακτηριστικά φυσικού φωτός με τεχνολογία LED: Προβολείς LED αντικαθιστούν τους προβολείς Xenon στο Passat

Η Volkswagen ανασχεδίασε πλήρως τη φιλοσοφία φώτων για την 8η γενιά Passat, αντικαθιστώντας τα φώτα Xenon με LED. Το αυτοκίνητο προσφέρεται με προβολείς είτε αλογόνου ή LED και με πίσω φώτα LED. Οι προβολείς LED της Volkswagen, έχουν το μοναδικό πλεονέκτημα της αντικατάστασης των μονάδων LED, αντί όλου του φωτιστικού σώματος. Έτσι είναι αρκετά πιο προσιτοί στην αντικατάσταση όταν χρειασθεί.

Λεπτομέρειες για τους προβολείς και τα πίσω φώτα LED:

Exit mobile version