Δείτε μερικά πρωτότυπα μοντέλα που δημιουργήθηκαν στην Αμερική, εμπνευσμένα από την τότε κατηγορία των Dream Cars…
Tα πρωτότυπα μοντέλα (τα γνωστά concept cars) εμπνέονται από μελλοντικές τάσεις και δίνουν μια αρχική εικόνα των πραγμάτων που θα έρθουν τα επόμενα χρόνια. Τόσο από πλευράς εμφάνισης όσο και τεχνολογικών συστημάτων, αποτελούν κατά μία έννοια ένα μέσο βολιδοσκόπησης των αντιδράσεων του κοινού βοηθώντας τις εταιρίες να δρομολογήσουν τις μετέπειτα αποφάσεις και εξελίξεις τους.
Άλλα πάλι δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στον απλό εντυπωσιασμό, ενώ υπάρχει και μια άλλη κατηγορία, αυτή των Dream Cars, που ευδοκίμησε κυρίως στις ΗΠΑ. Πάπας των Dream Cars, για τα οποία το αν μπορούν να οδηγηθούν παίζει δευτερεύοντα ρόλο, είναι ο Harley J. Earl, ο πάλαι ποτέ αρχι-σχεδιαστής της General Motors και ο άνθρωπος για τον οποίο έλεγαν πως υλοποιεί αυτοκινητικά όνειρα.
H πιο σημαντική του δημιουργία είναι το GM Le Sabre XP-8 του 1951. Το οποίο μπορεί δίπλα στις άλλες δημιουργίες του Earl, όπως το Firebird I XP-21 του 1953 που μοιάζει με πύραυλο, να δείχνει απλοϊκό αλλά τελικά ήταν αυτό που επηρέασε την εικόνα των αμερικάνικων αυτοκινήτων για τουλάχιστον μια δεκαετία. Εδώ μπορείτε να δείτε ένα επίσης ενδιαφέρον άρθρο με αμερικανικά concept cars, με άλλα που επηρέασαν γενιές ολόκληρες και ένα άρθρο για τις τεχνολογίες «made in USA».
american-concept-cars-1
american-concept-cars-2
american-concept-cars-3
american-concept-cars-4
american-concept-cars-5
american-concept-cars-6
american-concept-cars-7
american-concept-cars-8
american-concept-cars-9
american-concept-cars-91
american-concept-cars-92
american-concept-cars-93
american-concept-cars-94
american-concept-cars-95
american-concept-cars-96
1934-edsel-ford-model-40-special-speedster-copy
1934-voisin-c-25-aerodyne-copy
1935-bugatti-type-57s-competition-coupe-aerolithe-1-copy
1935-bugatti-type-57s-competition-coupe-aerolithe-2-copy
1935-bugatti-type-57s-competition-coupe-aerolithe-3-copy
1935-bugatti-type-57s-competition-coupe-aerolithe-4-copy
1936-stout-scarab-1-copy
1936-stout-scarab-2-copy
1941-chrysler-thunderbolt-1-copy
1941-chrysler-thunderbolt-2-copy
Paul Arzen
1947-norman-timbs-special-1-copy
1947-norman-timbs-special-2-copy
1948-tasco-1-copy
1948-tasco-2-copy
1951-general-motors-le-sabre-xp-8-1-copy
1951-general-motors-le-sabre-xp-8-2-copy
1953-general-motors-firebird-xp-21-1-copy
1953-general-motors-firebird-xp-21-2-copy
1953-general-motors-firebird-xp-21-3-copy
1953_firebird_i_1024x768-copy
1954-gm-xp21-firebird-01-copy
1955-chrysler-ghia-streamline-x-gilda-1-copy
1955-chrysler-ghia-streamline-x-gilda-2-copy
1956-buick-centurion-xp-301-1-copy
1956-buick-centurion-xp-301-2-copy
1959-cadillac-cyclone-xp-74-1-copy
1959-cadillac-cyclone-xp-74-2-copy
1970-ferrari-pininfarina-512-s-modulo-1-copy
1970-ferrari-pininfarina-512-s-modulo-2-copy
1970-ferrari-pininfarina-512-s-modulo-3-copy
1970-lancia-bertone-stratos-hf-zero-1-copy
1970-lancia-bertone-stratos-hf-zero-2-copy
syd-mead-american-designer-1933-copy
1942-paul-arzens-l-ceuf-electrique-1-copy