Έρχεται το ολοκαίνουργιο Ford GT με περισσότερα από 600 άλογα!

Αναμφίβολα, το μοντέλο που μονοπωλεί το ενδιαφέρον στην έκθεση του Detroit δεν είναι άλλο από το πραγματικά πανέμορφο νέο Ford GT…

Ford-GT-Detroit-2015 (9)Το νέο κεντρομήχανο Ford GT θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2016 και θα εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουργιο V6 3.5 Ecoboost με διπλό turbo και ισχύ που θα ξεπερνά τα 600 άλογα. Το εν λόγω μοτέρ θα βασίζεται στους αγωνιστικούς κινητήρες των IMSA Daytona prototypes, θα διαθέτει διπλό ψεκασμό (δηλ. άμεσο στον κύλινδρο + στον αυλό εισαγωγής) και θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη. Η ανάρτηση θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική pushrod (όπως έχει η Lamborghini Aventador, η McLaren και ξεχωριστά σπορ μοντέλα), με ρυθμιζόμενη απόσταση σε ύψος και κεραμικά δισκόφρενα που επιβραδύνουν 20άρηδες τροχούς με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport Cup 2.

Τώρα, το GT που βλέπετε στην οθόνη σας είναι ένα πρωτότυπο, το οποίο θα διαφέρει σε πολύ μικρό βαθμό από εκείνο που θα δούμε το 2016, όταν η Ford θα γιορτάσει τα 50 χρόνια από το «1-2-3» που είχε κάνει στις 24 Ώρες του Le Mans το 1966. Γενικότερα, το πρωτότυπο που παρουσιάζει η Ford στο Ντιτρόιτ παραπέμπει άμεσα στο διάσημο προγονό του της δεκαετίας του ΄60 και του ’70, με τόσο περίτεχνο και μεταμοντέρνο τρόπο, δίχως οι σχεδιαστές της Ford να δημιουργήσουν ένα σχήμα ρετρό. Επίσης, σημαντική βελτίωση υπάρχει στην αεροδυναμική για την παραγωγή μέγιστου κάθετου φορτίου, πάντοτε σύμφωνα με την σχεδιαστική ομάδα της Ford.

Ένα από τα νέα στοιχεία που προσδίδουν μία supercar νότα, είναι οι πόρτες που ανοίγουν κάθετα, ένα στοιχείο που πιθανότατα θα διατηρηθεί, μιας και αυτές έχουν «κουμπώσει» πάνω στη μονοκόκ καμπίνα από ανθρακόνημα (τα υποπλαίσια μπροστά και πίσω είναι από αλουμίνιο). Ανθρακόνημα και αλουμίνιο θα «παίξει» πολύ στο GT παραγωγής μιας και τα υλικά αυτά θα καθορίσουν σε μεγάλο ποσοστό την αναλογία κιλών ανά ίππο. Τέλος, το εσωτερικό του νέου Ford GT θα έχει κάποιες πινελιές που θα παραπέμπουν και στην F1, όπως ο πλήρως ψηφιακός και προγραμματιζόμενος πίνακας οργάνων, ενώ θα χρησιμοποιηθεί η νέα πλατφόρμα πολυμέσων Ford SYNC 3. Περισσότερα θα έχουμε να πούμε με τον καιρό, μέχρι τα τέλη του 2016, οπότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του άκρως εντυπωσιακού Ford GT!

  • On the all-new Ford GT supercar, every slope and shape is designed to minimize drag and optimize downforce, and each surface on the GT is functionally crafted to manage airflow.

  • The all-new, carbon-fiber Ford GT supercar will feature a mid-mounted, twin-turbocharged 3.5-liter EcoBoost V6.

  • ford-gt-detroit-2015-14

  • The all-new Ford GT supercar sports a purposeful two-seat cockpit that provides state-of-the-art technology to ensure control, comfort and safety.

  • The all-new, carbon-fiber, mid-engined Ford GT supercar, features a state-of-the-art chassis suspended by an active racing-style torsion bar and pushrod suspension, with adjustable ride height.

  • The all-new carbon-fiber Ford GT supercar features 20-inch wheels shod with Michelin Pilot Super Sport Cup 2 tires and carbon-ceramic brake discs at all four corners.

  • The all-new carbon-fiber Ford GT supercar features 20-inch wheels shod with Michelin Pilot Super Sport Cup 2 tires and carbon-ceramic brake discs at all four corners.

  • The all-new carbon-fiber Ford GT supercar features fully active aerodynamic components to improve braking, handling and stability, including an active rear spoiler keyed to both speed and driver input.

  • The purposeful interior on the all-new, two-seat, carbon-fiber, mid-engined Ford GT supercar is accessed by upward-swinging doors.

  • The all-new Ford GT supercar sports a purposeful two-seat cockpit that provides state-of-the-art technology to ensure control, comfort and safety.

  • ford-gt-detroit-2015-4

  • The all-new carbon-fiber Ford GT supercar features rear-wheel drive, a mid-mounted engine, and a sleek, aerodynamic, two-door coupe body shell.

  • The purposeful interior on the all-new, two-seat, carbon-fiber, mid-engined Ford GT supercar is accessed by upward-swinging doors.

  • The all-new, carbon-fiber, mid-engined Ford GT supercar, expected to go into production in 2016, will redefine innovation in aerodynamics, EcoBoost and light-weighting.

Exit mobile version