Euro NCAP, μόλις 4 αστέρια για το Audi TT

To νέο Audi TT ήταν το πρώτο μοντέλο που δοκιμάστηκε σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές μετωπικής σύγκρουσης στα 50 km/h…

Στο νέο τεστ μετωπικής σύγκρουσης λαμβάνονται υπόψη και δεδομένα από τα ανδρείκελα στα πίσω καθίσματα και στην περίπτωση του ΤΤ αυτό που βρισκόταν πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού είχα ανάστημα 1,50 μέτρα (όταν η Audi συνιστά να κάθονται πίσω άτομα με ανάστημα έως 1,45 μέτρα λόγω του περιορισμένου χώρου). Ωστόσο, ο βασικός λόγος που στέρησαν τα 5 αστέρια από το νέο TT ήταν η δυσκολία τοποθέτησης παιδικού καθίσματος, καθώς και η απουσία ηλεκτρονικού συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος (τα γνωστά AEB ή City Safety).

Εντάξει, ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός πρέπει να είναι απαραίτητος και σωστά προσμετράτε στην τελική αξιολόγηση, αλλά το παιδικό κάθισμα σε ένα σπορ και στενόχωρο πίσω χώρο τι νόημα έχει; Πάντως, στον τομέα της δομής και της παθητικής ασφάλειας το νέο Audi TT, που βασίζεται στο μεταβλητό πλαίσιο MQB, τα πήγε πολύ καλά. Μαζί με το TT στα crash test τoυ EuroNCAP -χωρίς τη νέα μετωπική σύγκρουση- υποβλήθηκαν και τα δίδυμα βαν Opel Vivaro και Renault Traffic, που αξιολογήθηκαν με 3 αστέρια.

Exit mobile version