BMW X5 xDrive40e, δίλιτρη και υβριδική!

BMW-X5-xDrive40e

Επιταχύνει σε 6,8 sec για το 0-100 και αποδίδει έως 313 άλογα με μέση κατανάλωση 3,4 lt/100 km και εκπομπή μόλις 78 g/km. Πως γίνεται αυτό;

Πολύ απλά, πρόκειται για την πρώτη plug-in υβριδική BMW δίχως τα σήματα «i» που έρχεται σαν φυσικό επακόλουθο του πρωτότυπου X5 eDrive που είχε παρουσιαστεί πριν από δύο χρόνια στην Φρανκφούρτη. Συγκεκριμένα, η X5 xDrive40e που ανακοινώθηκε πρόσφατα συνδυάζει 2-λιτρο 4-κύλινδρο 245 PS / 350 Nm με έναν ηλεκτροκινητήρα 83 kW / 250 Nm να παρεμβάλλεται ανάμεσα στο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. H ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρίες 9 kWh που βρίσκονται στο πορτμπαγκάζ (από 500 έως και 1.720 lt), ενώ η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 313 PS / 450 Nm.

Η X5 xDrive40e έχει ηλεκτροκίνητη αυτονομία για περίπου 30 km με μέγιστη τελική στην EV περίπτωση στα 120 km/h, ενώ η μέση κατανάλωσή είναι στα 3,3-3,4 lt/100 km με εκπομπή στα 77-78 g CO2/km. Η υποδοχή φόρτισης βρίσκεται στο αριστερό φτερό και η διαδικασία διαρκεί το πολύ 4 ώρες σε οικιακό δίκτυο (2ώρες και 45 λεπτά με τον ταχυφορτιστή BMW I Wallbox).

Η υβριδική BMW είναι τετρακίνητη και χρειάζεται 6,8 sec για το 0-100 με μέγιστη τελική στα 210 km/h. Αισθητικά η υβριδική X5 -με το πακέτο M- διαφοροποιείται στα σημεία και από τα σχετικά λογότυπα, ενώ στο βασικό της εξοπλισμό περιλαμβάνεται η πίσω αερανάρτηση, τα ενεργά αμορτισέρ, το σύστημα κλιματισμού που εν στάση λειτουργεί ηλεκτρικά κ.α. Τιμές αναμένονται (κάτι που προφανώς ενδιαφέρει ελάχιστους στην παρούσα φάση)…

  • bmw-x5-xdrive40e-1

  • bmw-x5-xdrive40e-2

  • bmw-x5-xdrive40e-3

  • bmw-x5-xdrive40e-4

  • bmw-x5-xdrive40e-5

  • bmw-x5-xdrive40e-6

  • bmw-x5-xdrive40e-7

  • bmw-x5-xdrive40e-8

  • bmw-x5-xdrive40e-9

  • bmw-x5-xdrive40e-91

  • bmw-x5-xdrive40e-92

  • bmw-x5-xdrive40e-93

  • bmw-x5-xdrive40e-94

  • bmw-x5-xdrive40e-95

  • bmw-x5-xdrive40e-96

  • bmw-x5-xdrive40e-97

Exit mobile version