Τεχνική ανάλυση για το Honda NSX

Honda NSX technical analysis (2)

Το νέο NSX θα είναι ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά supercar που θα κυκλοφορήσουν στο προσεχές μέλλον…

Στην αμερικανική αγορά περιμένουν πως και πως το νέο Honda NSX (ή Acura για την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού), και αυτό διότι υπάρχει η πεποίθηση πως πληρώνουν λιγότερα (περίπου 200.000 δολάρια) για να πάρουν περισσότερα από ένα εντυπωσιακό supercar. Πρόσφατα, η Honda έδωσε στην δημοσιότητα μερικές φωτογραφίες γύρω από την τεχνολογία του κεντρομήχανου NSX με το πολυσύνθετο πλαίσιο, τον twin-turbo V6 ξηρού κάρτερ με το 9άρι διπλόδισκο κιβώτιο και το τρίο των ηλεκτροκινητήρων με τις μπαταρίες li-ion (λιθίου-ιόντων).

Μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το πολυσύνθετο πλαίσιο που συνδυάζει διάφορα υλικά ανάλογα με το μέγεθος και το είδος της καταπόνησης. Για παράδειγμα, το πάτωμα είναι από ανθρακονήματα, ενώ το υπόλοιπο χωροδικτύωμα συνδυάζει στο μεγαλύτερο μέρος του αλουμίνιο με χάλυβα (κυρίως στις κολόνες) και άλλα υλικά που συνδέονται με μία νέα τεχνική (σ.σ. η σύνδεση των μερών του πλαισίου διασφαλίζει υψηλό βαθμό δυσκαμψίας, όπως έχουμε γράψει για μία νέα τεχνική στο πλαίσιο της C-Class).

Φυσικά η αεροδυναμική είναι ένα από τα πεδία που οι Ιάπωνες έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα (εξελίχθηκε στο Οχαίο σε αντίθεση με το σύστημα πρόωσης που εξελίχθηκε στην Ιαπωνία) και χάρη στην σχεδίαση του πατώματος παράγεται τόσο αρνητική άντωση (κάθετο αεροδυναμικό φορτίο) που δεν απαιτείται κάποια μεγάλο αεροδυναμικό βοήθημα. Υπάρχουν 10 απαγωγείς θερμότητας και εισαγωγές αέρα για την ψύξη των ηλεκτροκινητήρων, τον V6 και την μετάδοση.

H διάταξη του συστήματος πρόωσης μας παραπέμπει σε εκείνη της Porsche 918 Spyder, με την διαφορά βέβαια πως το γερμανικό μοντέλο κοστίζει κοντά στο ένα εκατομμύριο δολάρια (πλέον έχουν πωληθεί όλα). Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο, κατά τον διαμήκη άξονα, ενώ το κιβώτιο είναι ενσωματωμένο με τον έναν ηλεκτροκινητήρα κινώντας συνδυαστικά τους πίσω τροχούς. Ο εν λόγω ηλεκτροκινητήρας δίνει έξτρα boost, επιβραδύνει σε ρόλο γεννήτριας ανακτώντας ενέργεια για την μπαταρία και ομαλοποιεί την μετάδοση.

Οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες στο εμπρός μέρος βελτιώνουν την πρόσφυση προσφέροντας χαρακτηριστικά torque vectoring. Αυτό επιτυγχάνεται με την εφαρμογή ανάλογης ροπής στους τροχούς (ακόμη και «αρνητική» αν χρειαστεί σαν τροχοπέδη π.χ. στον τροχό σε μία κλειστή εσωτερική στροφή), ενώ η κρεμαγέρα μεταβλητής σχέσης προσφέρει την απαιτούμενη ακρίβεια. Μετά την σχετική μας ανάλυση αναμένουμε ακόμη περισσότερες φωτογραφίες και τα πρώτα βίντεο, ενώ προς το παρόν η Honda δεν έχει ανακοινώσει την ισχύ/ροπή του NSX, μήτε το 0-100 και την τελική. Για αυτό μείνετε δικτυωμένοι στο πιο αγαπημένο σας καρότο, το caroto.gr!

  • NSX Powertrain - Top View

  • The all-new longitudinally-mounted twin-turbo V6 engine is mated to an all-new Acura-developed 9-speed DCT.

  • The NSX utilizes a twin-motor unit (TMU) to deliver precise torque vectoring for ‘on rails handling’.

  • honda-nsx-technical-analysis-12

  • The NSX features an all-new power unit from a clean sheet design with a longitudinally-mounted twin-turbo V6 engine mated to an all-new 9-speed DCT.

  • NSX Powertrain - Side View

  • Engineers leading the development of the Acura NSX share new technical details and design strategies with the automotive engineering community at the SAE 2015 World Congress and Exhibition.

  • The NSX utilizes Acura’s first application of a multi-material body with space frame construction resulting in the most rigid in the competitive set.

  • The NSX heralds the world’s first application of ablation casting technology in the automotive industry. Ablation cast nodes act as fixtures that hold the space frame in place during welding providing design flexibility and class-leading frame/body rigidity.

  • The NSX heralds the world’s first application of ablation casting technology in the automotive industry. Ablation cast nodes act as fixtures that hold the space frame in place during welding, providing design flexibility and class-leading frame/body rigidity.

  • The NSX features an all-new 3.5-liter twin-turbo V6 engine utilizing pinnacle racing technology, applying both direct and port injection to its design.

  • The NSX powertrain features a rear direct-drive electric motor that applies torque directly to the crankshaft.

  • The NSX powertrain features a rear direct-drive electric motor that applies torque directly to the crankshaft.

  • The NSX features an all-new 3.5-liter twin-turbo V6 engine utilizing pinnacle racing technology, applying both direct and port injection to its design.

Exit mobile version