Οι επιδόσεις του Kimi Raikkonen στο περυσινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, ήταν εκ διαμέτρου αντίθετες με τις φετινές του. Ποιος ήταν όμως ο παράγοντας που διαφοροποιήθηκε προς όφελος του 35χρονου Φινλανδού οδηγού;
Φέτος, ο «Iceman» που προτιμά το εμπρός μέρος του μονοθεσίου να ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του, με αποτέλεσμα να καταπονεί περισσότερο τα εμπρός του ελαστικά και λιγότερο τα πίσω, έχει ένα μονοθέσιο που του ταιριάζει περισσότερο. Το γιατί, το εξηγεί ο νέος επικεφαλής της Gestione Sportiva της Ferrari, Maurizio Arrivabene. “Νομίζω πως ήταν 10 ή 12 Δεκεμβρίου όταν συνομιλούσα με τον Simone (Resta, τον επικεφαλής σχεδιαστή) και τον Rory (Byrne, ειδικό σύμβουλο) ενώ κοιτούσαμε μία εικόνα του μονοθεσίου στον υπολογιστή”.
