Οι επιδόσεις του Kimi Raikkonen στο περυσινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, ήταν εκ διαμέτρου αντίθετες με τις φετινές του. Ποιος ήταν όμως ο παράγοντας που διαφοροποιήθηκε προς όφελος του 35χρονου Φινλανδού οδηγού;
Το 2013 ο Raikkonen δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, είχε ως καλύτερα αποτελέσματα την τέταρτη θέση στο Βέλγιο και την έκτη στην Ουγγαρία και έκλεισε τη σεζόν μόλις δωδέκατος στην κατάταξη των οδηγών. Ωστόσο η F14-T ήταν ένα μονοθέσιο φτιαγμένο στα θέλω του τότε teammate του, Fernando Alonso.
Φέτος, ο «Iceman» που προτιμά το εμπρός μέρος του μονοθεσίου να ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του, με αποτέλεσμα να καταπονεί περισσότερο τα εμπρός του ελαστικά και λιγότερο τα πίσω, έχει ένα μονοθέσιο που του ταιριάζει περισσότερο. Το γιατί, το εξηγεί ο νέος επικεφαλής της Gestione Sportiva της Ferrari, Maurizio Arrivabene. “Νομίζω πως ήταν 10 ή 12 Δεκεμβρίου όταν συνομιλούσα με τον Simone (Resta, τον επικεφαλής σχεδιαστή) και τον Rory (Byrne, ειδικό σύμβουλο) ενώ κοιτούσαμε μία εικόνα του μονοθεσίου στον υπολογιστή”.