Η παρουσίαση του Mini Clubman και οι σημαντικές διαφοροποιήσεις του σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς συνδυάστηκαν και με αλλαγές στο λογότυπο της μάρκας…
Νέα είναι και η γραμματοσειρά, η οποία εξελίχθηκε για αυτόν τον σκοπό και ονομάζεται Mini Serif. Παράλληλα η εταιρεία θα δημιουργήσει για κάθε ένα από τα 5 βασικά της μοντέλα μια ξεχωριστή φιλοσοφία επικοινωνίας, η οποία θα τονίζει τόσο τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους όσο και το ότι ανήκουν σε μια οικογένεια μοντέλων. Η αρχή γίνεται φυσικά με το Mini Clubman.