Η Formula 1 προσπαθεί ν’ ανασυνταχθεί και να ξεπεράσει το σοκ από την απώλεια του Bianchi, σίγουρα σ’ αυτό θα βοηθήσει ένας καλός αγώνας πριν την καλοκαιρινή ανάπαυλα.
Αυτό αποτελεί ένα αντιπροσωπευτικό σχόλιο για τα χαρακτηριστικά της διαδρομής που είναι σφιχτή με συνεχείς αλλαγές πορείας καθώς η μια στροφή διαδέχεται την άλλη. Η μαζεμένη μορφή της την καθιστά πολύ δημοφιλή στους θεατές που μπορούν να βλέπουν σχεδόν όλη την πίστα απ’ όπου κι αν βρίσκονται. Μόνο η Μόντσα και το Μονακό έχουν μεγαλύτερο σερί παρουσιών στο καλεντάρι. Πρόκειται για μια στενή και ενίοτε σκονισμένη πίστα τα δεδομένα της οποίας βρίσκονται πολύ κοντά σ’ αυτά του Μονακό. Όπως εκεί έτσι και εδώ απαιτείται μέγιστη κλίση στις πτέρυγες των αεροτομών με στόχο την παραγωγή όσο το δυνατόν περισσότερης κάθετης δύναμης.
Πολυνίκης στη συγκεκριμένη διαδρομή όπου η McLaren έχει κερδίσει τα 6 από τα 10 τελευταία GP είναι ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός έχει κερδίσει το 2007, το 2009, το 2012 και το 2013. Μάλιστα η τελευταία του νίκη εκεί ήταν η πρώτη της καριέρας του για λογαριασμό της Mercedes. Από τους 20 πιλότους που θα εκκινήσουν άλλοι 2 έχουν βρεθεί στο μεσαίο σκαλί του βάθρου. Ο λόγος για τους Raikkonen (2005) και Alonso (2003). Ο Vettel έχει στο παλμαρέ του νίκες σε 20 διαφορετικές πίστες αλλά δεν έχει καταφέρει ακόμη να στεφθεί νικητής στο Ουγγαρόρινγκ. Σίγουρα δε θα είναι εύκολο να το πετύχει αυτή την Κυριακή με τη Ferrari αλλά δεν αποκλείεται κιόλας.
Η πρόβλεψη του καιρού κάνει λόγο για υψηλές θερμοκρασίες. Η Pirelli στη διάθεση των ομάδων έχει αυτό το τριήμερο τη μέση και τη μαλακή γόμα. Η ίδια επιλογή είχε γίνει και τα προηγούμενα χρόνια από την Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών. Η αναμενόμενη διαφορά απόδοσης ανάμεσα στις δυο γόμες είναι 1.2 – 1.5 δευτερόλεπτα ανά γύρο με τη μαλακή να είναι ταχύτερη. Υπό κανονικές συνθήκες αναμένεται να μεγιστοποιηθεί η χρήση της μαλακής γόμας στον αγώνα.
GP Ουγγαρίας, 10ος αγώνας |
Μήκος πίστας: 4.381km |
Ρεκόρ γύρου: 1:19.071 (M. Schumacher, Ferrari, 2004) |
Αριθμός γύρων: 70 |
Συνολική απόσταση: 306.630km |
Ταχύτητα διέλευσης στα pit: 80 km/h σε δοκιμές και αγώνα. |