Βελτιωμένο το Peugeot 2008 DKR16

Μεγαλύτερο και πιο ελαφρώς ισχυρότερο είναι το νέο αγωνιστικό της Peugeot για το Dakar, με τους Γάλλους να ελπίζουν σε μία καλύτερη εμφάνιση από την απογοητευτική περσινή…

Σε σχέση με το περσινό αγωνιστικό, το νέο που θα συμμετάσχει στο Dakar 2016 (εκκίνηση στις 3 Ιανουαρίου) είναι 200 mm μακρύτερο και άλλα τόσα φαρδύτερο, ενώ το η απόσταση από το έδαφος έχει μικρύνει ελαφρώς. Οι πρόβολοι έχουν μικρύνει, ενώ το downforce ανάμεσα στα δύο άκρα του αμαξώματος έχει βελτιστοποιηθεί χάρη στο νέο καπό και την εισαγωγή αέρα στην οροφή.

Αλλαγές έχουν γίνει στην ανάρτηση και στην κατανομή βάρους, καθώς και στην μείωση της μη αναρτώμενης μάζας με τροχούς από μαγνήσιο και ελαφρύτερα ελαστικά της Michelin. Επίσης, ο τρίλιτρος V6 turbo-diesel που βρίσκεται στον πίσω άξονα (σ.σ. το 2008 DKR είναι μόνο πισωκίνητο) αποδίδει 355 PS (από 340) με μέγιστη ροπή στα 800 Nm και συνδυάζεται με 6-τάχυτο σειραϊκό κιβώτιο κατά τον διαμήκη άξονα.

  • peugeot-2008-dkr16-1

  • peugeot-2008-dkr16-10

  • peugeot-2008-dkr16-11

  • peugeot-2008-dkr16-12

  • peugeot-2008-dkr16-13

  • peugeot-2008-dkr16-14

  • peugeot-2008-dkr16-15

  • peugeot-2008-dkr16-16

  • peugeot-2008-dkr16-17

  • peugeot-2008-dkr16-2

  • peugeot-2008-dkr16-3

  • peugeot-2008-dkr16-4

  • peugeot-2008-dkr16-5

  • peugeot-2008-dkr16-6

  • peugeot-2008-dkr16-7

  • peugeot-2008-dkr16-8

  • peugeot-2008-dkr16-9

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC
Exit mobile version