Μεγαλύτερο και πιο ελαφρώς ισχυρότερο είναι το νέο αγωνιστικό της Peugeot για το Dakar, με τους Γάλλους να ελπίζουν σε μία καλύτερη εμφάνιση από την απογοητευτική περσινή…
Αλλαγές έχουν γίνει στην ανάρτηση και στην κατανομή βάρους, καθώς και στην μείωση της μη αναρτώμενης μάζας με τροχούς από μαγνήσιο και ελαφρύτερα ελαστικά της Michelin. Επίσης, ο τρίλιτρος V6 turbo-diesel που βρίσκεται στον πίσω άξονα (σ.σ. το 2008 DKR είναι μόνο πισωκίνητο) αποδίδει 355 PS (από 340) με μέγιστη ροπή στα 800 Nm και συνδυάζεται με 6-τάχυτο σειραϊκό κιβώτιο κατά τον διαμήκη άξονα.
peugeot-2008-dkr16-1
peugeot-2008-dkr16-10
peugeot-2008-dkr16-11
peugeot-2008-dkr16-12
peugeot-2008-dkr16-13
peugeot-2008-dkr16-14
peugeot-2008-dkr16-15
peugeot-2008-dkr16-16
peugeot-2008-dkr16-17
peugeot-2008-dkr16-2
peugeot-2008-dkr16-3
peugeot-2008-dkr16-4
peugeot-2008-dkr16-5
peugeot-2008-dkr16-6
peugeot-2008-dkr16-7
peugeot-2008-dkr16-8
peugeot-2008-dkr16-9