Η F12tdf με τον αναβαθμισμένο V12 είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της Ferrari και στο παραπάνω βίντεο μπορείτε να δείτε πως στρίβουν και οι πίσω τροχοί…
Η Ferrari περιγράφει το σύστημα της F12tdf ως μία εικονική συρρίκνωση του μεταξονίου (Virtual Short Wheelbase ή Passo Corto Virtuale στην ιταλική) κάθε φορά που οι πίσω τροχοί στρίβουν μερικές μοίρες προς την ίδια φορά με τους μπροστινούς τροχούς. Ποιος ο λόγος; Για την βελτίωση της κατευθυντικότητας και του κρατήματος στις ανοιχτές καμπές με το ειδικό λογισμικό να ρυθμίζει αυτόματη την γωνία των πίσω τροχών, ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και την γωνία του τιμονιού.
Η ενεργητική τετραδιεύθυνση επιτρέπει στους μηχανικούς της Ferrari να τοποθετήσουν φαρδύτερα λάστιχα μπροστά (νούμερο 275 αντί για τα στάνταρ 255 της F12berlinetta) περιορίζοντας ως ένα σημείο την υπερστροφή. Παρόμοιο σύστημα τετραδιεύθυνσης εισήγαγε πρόσφατα και η Porsche στην ανανεωμένη 911.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.