Αυτό είναι ένα πρωτότυπο μονοθέσιο όπως το φαντάζετε η βρετανική εταιρία για την επόμενη γενιά οδηγών…
Το πιο φευγάτο από κάθε τι που υπάρχει στο McLaren MP4-X είναι πως δεν υπάρχει κάποιο τιμόνι, joystick ή χειριστήριο. Οι αποφάσεις του πιλότου εκτελούνται από μια νευροζωνική κάσκα και τα ηλεκτρικά σήματα του εγκεφάλου μετατρέπονται σε εντολές. Αν και η McLaren δεν διευκρινίζει το σύστημα πρόωσης, λέει πως αυτό θα μπορούσε να συνδυάζει ένα υβριδικό σύστημα που θα λαμβάνει ενέργεια επαγωγικά και ασύρματα από την πίστα, ενώ θα μπορούσε να γίνει εκμεταλλεύσιμη και η ηλιακή ενέργεια (πάνε τα νυχτερινά GP!). Ανάλογες εμπνεύσεις για τα μονοθέσια του αύριο έχουμε δει τόσο από την Ferrari, όσο και από την Red Bull.
mclaren-mp4-x-concept-previews-the-future-of-motorsport-1
mclaren-mp4-x-concept-previews-the-future-of-motorsport-2
mclaren-mp4-x-concept-previews-the-future-of-motorsport-3
mclaren-mp4-x-concept-previews-the-future-of-motorsport-4
mclaren-mp4-x-concept-previews-the-future-of-motorsport-5
mclaren-mp4-x-concept-previews-the-future-of-motorsport-6
mclaren-mp4-x-concept-previews-the-future-of-motorsport-7
Κάθε μία ομάδα από τις 10 συνολικά οφείλει να συμμετέχει με δύο αγωνιστικά, ενώ το πρωτάθλημα θα είναι ανοιχτό και για αυτές που συμμετέχουν στην Formula E, αν και ο βασικός στόχος είναι οι κατασκευαστές που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης. Για να δούμε τι απήχηση θα έχει ένα πρωτάθλημα με αγωνιστικά που τον πρώτο λόγο δεν θα έχουν οι οδηγοί, αλλά τα software…