Προς το παρόν το πρωτότυπο μπορεί να κινηθεί μόνο ευθεία και εννοείται πως παραμένει καθαρά σε πειραματικό επίπεδο…
Η ερευνητική ομάδα, με επικεφαλής τον καθηγητή Duan Feng, χρησιμοποιεί σαν βάση για τις μελέτες της ένας Haval H9 (πρόκειται για ένα μεγάλο SUV, ουσιαστικά άγνωστό εκτός Κίνας), το οποίο είναι εξοπλισμένο με 16 αισθητήρες οι οποίοι λαμβάνουν τα λεγόμενα σήματα EEG (electroencephalogram- ηλεκτροεγκεφαλικά σε ελεύθερη απόδοση) από τον εγκέφαλο του οδηγού και τα μεταφέρουν ασύρματα στον υπολογιστή που ελέγχει το αυτοκίνητο.
