H Aqos έρχεται από την Σερβία!

Image converted using ifftoany

Στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου το παρόν θα δώσει και μια ολοκαίνουργια μάρκα αυτοκινήτων, η σέρβικη Aqos…

Η οποία θα παρουσιάσει μία ολόκληρη γκάμα που θα ξεκινά από ένα supermini και θα καταλήγει σε ένα supercar. Επικεφαλής της Aqos είναι ο σχεδιαστής Sasha Milovančević, ο οποίος συνεργάζεται με μια ομάδα ειδικών από τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία και την Ιταλία, ενώ έχει και την υποστήριξη του πανεπιστημίου του Βελιγραδίου, καθώς και άλλων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

Το μίνι για παράδειγμα ονομάζεται Aqos 25, έχει μήκος μόλις 3,85 μέτρα και πενταθέσιο εσωτερικό. Ο κινητήρας των 1.200 cc αποδίδει 95 PS, η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς, το 0-100 είναι σε 9,5 sec, τελική στα 185 km/h και απόβαρο στα μόλις 940 kg.

Το αμέσως μεγαλύτερο Vale 45 είναι τρίθυρο, τετραθέσιο, λίγο μεγαλύτερο από 4 μέτρα, με βάρος μόλις 1.040 κιλά και κινείται από έναν 1.400άρη bi-turbo με 180 PS που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 6,0 sec και τελική στα 222 km/h.

Το Aqos Zulu είναι έναν μεσαίο κουπέ 2+2 θέσεων που βασίζεται σε ένα χωροδικτύωμα, έχει μήκος 4,29 μέτρα, κινείται από έναν V6 2.400 cc με 270 PS και σε 5,0 sec έχει φτάσει από στάση τα 100 km/h. Τελική στα 260 km/h.

Τετραθέσιο και τετράθυρο ή δίθυρο είναι και το Aqos Fastback (της κεντρικής φωτογραφίας), το οποίο εχει μήκος σχεδόν 4,80 μέτρα, κινείται από έναν V6 3.200 cc με διπλά turbo και 370 PS.

Από τη γκάμα δεν θα μπορούσε βέβαια να λείπει ένα SUV, που είναι το Aqos PEJA 4XL, που είναι τετρακίνητο, ζυγίζει 1.800 κιλά, κινείται από έναν V6 3.700 cc με 330 PS, που του εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 7,0 sec, τελική 250 km/h).

Τα Javier και PM είναι τα σπορ μοντέλα της γκάμας. Το πρώτο είναι διθέσιο, με το ρόλο του πλαισίου να τον παίζει κι εδώ ένα χωροδικτύωμα, ενώ ο κινητήρας του, ένας V10 4.700 cc με 505 PS είναι τοποθετημένος μπροστά. Η τελική εδώ είναι 350(!), ενώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 3,5 sec.

Όπως θα αντιληφθήκατε, χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων που παρουσίασε… στα χαρτιά η Aqos είναι η εμφατική τους σχεδίαση και η πίσω κίνηση, ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία ανήκουν. Προφανώς θα αναρωτιέστε, είναι αυτό μία ιδέα που θα μείνει μόνο ως project; Ο χρόνος θα δείξει…

Exit mobile version