Στην έκθεση ηλεκτρονικών CES η BMW παρουσίασε το δικό της όραμα για την αυτόνομη οδήγηση και την ηλεκτρονική διασύνδεση…
Στο HUD προβάλλονται στοιχεία για την ταχύτητα και τα όρια ταχύτητας, καθώς και οι οδηγίες του συστήματος πλοήγησης, στην 3D οθόνη δεδομένα για την ταχύτητα και πάλι, την κατανάλωση και την αυτονομία, καθώς και πληροφορίες για οχήματα που δεν είναι καν στο οπτικό πεδίο του οδηγού, αλλά με τα οποία θα διασταυρωθούν οι δρόμοι τους. Το στοιχείο που κλέβει βέβαια την παράσταση είναι η πανοραμική οθόνη (και όχι οροφή), με το πλάτος των 40 εκατοστών και το ύψος των 11, που παρά τον όγκο της εντάσσεται πολύ ωραία στο εσωτερικό της ανοιχτής i8. Κατά την είσοδο του οδηγού μπορούν να προβάλλονται στοιχεία από το Cloud της BMW ή από εφαρμογές της τελευταίας, ενώ ανάλογα με τις συνθήκες ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τυπικών τηλεφωνικών συνδιαλέξεων και βίντεο-κλήσης.
bmw-i-vision-future-interaction-6
bmw-i-vision-future-interaction-7
bmw-i-vision-future-interaction-8
bmw-i-vision-future-interaction-9
bmw-i-vision-future-interaction-1
bmw-i-vision-future-interaction-10
bmw-i-vision-future-interaction-11
bmw-i-vision-future-interaction-12
bmw-i-vision-future-interaction-13
bmw-i-vision-future-interaction-14
bmw-i-vision-future-interaction-15
bmw-i-vision-future-interaction-16
bmw-i-vision-future-interaction-2
bmw-i-vision-future-interaction-3
bmw-i-vision-future-interaction-4
bmw-i-vision-future-interaction-5
Ο χειρισμός γίνεται με χειρονομίες μέσω του συστήματος Air Touch, το οποίο λειτουργεί με τη βοήθεια αισθητήρων στο ταμπλό ή μέσω των δύο ειδικών διακοπτών, που βρίσκονται στο τιμόνι για τον οδηγό και στο μαρσπιέ για το συνοδηγό και με τη βοήθεια των οποίων επιλέγονται προγράμματα ή γίνονται ρυθμίσεις. Μάλιστα ο συνοδηγός μπορεί με το ένα χέρι να κάνει τις κατάλληλες χειρονομίες και με το άλλο, μέσω του διακόπτη να επιβεβαιώνει τα μενού. Παράληλα υπάρχουν και επιφάνειες ευαίσθητες στην αφή και στην κεντρική κονσόλα, οι οποίες μάλιστα είναι καλυμμένες με δέρμα. Στη λειτουργία Auto Mode το αυτοκίνητο κινείται αυτόνομα, το ταμπλό αποκτά ένα μπλε φωτισμό, το τιμόνι πέφτει προς τα πίσω και τα καθίσματα μετατρέπονται σε πολυθρόνες. Αν πάντως ανάψει ένα κόκκινο φως ο οδηγός θα πρέπει να πάρει και πάλι τον έλεγχο.
