Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάζει το οικονομικό περιβάλλον σε παγκόσμια κλίμακα, το Groupe Renault κατάφερε και το 2015 να συνεχίσει επιτυχημένα την αναπτυξιακή του πορεία, με τη Renault να αποτελεί την αυτοκινητοβιομηχανία με την μεγαλύτερη ανάπτυξη στην Ευρώπη.
Το Groupe Renault για 3η συνεχόμενη χρονιά ακολούθησε αναπτυξιακή πορεία, με αξιοσημείωτες επιδόσεις στο κομμάτι των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνοπτικά:
Οι πωλήσεις του Ομίλου σε παγκόσμια κλίμακα παρουσίασαν αύξηση 3,3% δημιουργώντας νέο ρεκόρ με 2.800.242 οχήματα.- H αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου στην Ευρώπη έφτασε το 10,2%, με το M.S.% να αγγίζει το 10,1% (PC+LCV)
- Η Renault ήταν το 2015 η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ευρώπη (+12,3% & M.S. 7,8%)
- Η Renault διατήρησε την πρωτοπορία της στα οχήματα πόλης (Α+Β segment) χάρη στην επιτυχία των Twingo, Clio & Captur. Παράλληλα το Captur διατήρησε την πρώτη θέση στην κατηγορία Β crossover)
- Η Renault διατήρησε στην Ευρώπη την 1η θέση στα LCV για 18η συνεχόμενη χρονιά
- H Dacia συνέχισε την ανοδική της πορεία με αύξηση των πωλήσεων κατά 3,6% και πωλήσεις ρεκόρ (374.458 οχήματα)
- Η Renault είναι ο ηγέτης στην Ευρώπη στα ηλεκτρικά οχήματα. Αύξηση των πωλήσεων κατά 49% στα 23.086 οχήματα (εκτός του Twizy), ενώ το ΖΟΕ είναι ο ηγέτης στην κατηγορία των επιβατικών με 18.453 μονάδες (+68%)
- Στη Γαλλία τα Clio, Captur, Twingo και Espace είναι οι ηγέτες στις κατηγορίες τους. Το ίδιο ισχύει και για τα Trafic, Master και Kangoo.
Σε Ευρωπαϊκό επίπεδο τα αποτελέσματα του Ομίλου ήταν εξίσου θετικά με αύξηση των πωλήσεων κατά 10,2%, ενώ η Renault κατέκτησε τον τίτλο της εταιρείας με την μεγαλύτερη ανάπτυξη (+12,3%). Σε αυτή την επίδοση ιδιαίτερο ρόλο έπαιξε η επιτυχία των Twingo, Clio και Captur που διατήρησαν τη μάρκα στην πρώτη θέση των αυτοκινήτων πόλης (κατηγορίες Α+Β). Στην πρώτη θέση για 18η χρονιά διατηρήθηκε η Renault και στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16,9%. Τέλος η Renault αναδείχθηκε κυρίαρχος και στα ηλεκτρικά οχήματα με την αύξηση των πωλήσεων να φτάνει το 49%. Από την πλευρά της η Dacia συνέχισε τη σταθερά ανοδική της πορεία με αύξηση των ταξινομήσεων κατά 3,6% και συνολικές πωλήσεις 374.458 μονάδων, αριθμός που αποτελεί νέο ρεκόρ για τη μάρκα.
Με ακόμα μεγαλύτερη δυναμική το 2016