Νέες Ferrari με υβριδική τεχνολογία

ferrari hybrid plans (2)

Η ιταλική φίρμα θέλει την ηλεκτροϋβριδική τεχνολογία ώστε να μειώσει την μέση εκπομπή CO2 του στόλου της με δυνατότητα καθαρής ηλεκτροκίνησης για έως περίπου 50 km…

Το νέο υβριδικό σύστημα θα είναι λιγότερο εξεζητημένο από αυτό της σούπερ LaFerrari ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί σε πιο «εμπορικά» μοντέλα. Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, η Ferrari φέρεται να έχει καταθέσει πατέντα για ένα υβριδικό σπορ μοντέλο με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση πίσω. Από τη συγκεκριμένη διάταξη μπορεί να συμπεράνει κανείς πως πρόκειται για την πιθανή διάδοχο της F12 Berlinetta, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας θα βρίσκεται πίσω, μαζί με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (κάτι αντίστοιχο με ότι συμβαίνει και στη LaFerrari).

Το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα πρόωσης, που μάλλον θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε μοντέλα της Ferrari με τον κινητήρα στο κέντρο, θα βοηθήσει τη Scuderia να περιορίσει τη μέση εκπομπή CO2 της γκάμας της. Αξιοσημείωτο είναι πως στην πατέντα υπάρχουν δύο συστοιχίες συσσωρευτών, που είναι τοποθετημένες δεξιά και αριστερά στο δάπεδο και πολύ κοντά στα μαρσπιέ, για χάρη τη κατανομής βάρους. Επίσης, σε περίπτωση σύγκρουσης οι μπαταρίες απομονώνονται πλήρως προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος ανάφλεξης από βραχυκύκλωμα.

Exit mobile version