Στην Γερμανία το high-tech Honda ξεκινά από τις 180.000 ευρώ, κάτι που σημαίνει πως είναι λίγο πιο ακριβό από μια Porsche 911 turbo, η βασική τιμή της οποίας είναι 174.669 ευρώ.
Στην Ελλάδα η τιμή του Honda NSX θα ξεπερνά σαφώς τις 200.000 ευρώ, ενώ υπενθυμίζουμε πως ο υπερ- τροφοδοτούμενος V6 του των 3.500 κ.εκ. είναι τοποθετημένος στο κέντρο, κατά τον διαμήκη άξονα, ενώ το κιβώτιο έχει ενσωματωμένο τον έναν ηλεκτροκινητήρα κινώντας συνδυαστικά τους πίσω τροχούς. Ο συγκεκριμένος ηλεκτροκινητήρας στην επιβράδυνση έχει το ρόλο γεννήτριας, ανακτώντας ενέργεια για την μπαταρία, ομαλοποιώντας ταυτόχρονα τη μετάδοση.
Οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες μπροστά βελτιώνουν την πρόσφυση προσφέροντας χαρακτηριστικά torque vectoring. Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος ξεπερνά τα 500 άλογα, ενώ βέβαια ανάλογες θα είναι και οι επιδόσεις, ενώ χαρακτηριστικό είναι πως για να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του υπάρχουν πάνω από 10 ψυγεία.