Στην περίπτωση ενός hypercar τα νούμερα είναι αυτά που τραβούν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Πόσω μάλλον όταν πρόκειται για το ταχύτερο τετράτροχο στον πλανήτη!
8.000 είναι τα κυβικά εκατοστά της χωρητικότητας του W16 κινητήρα της Bugatti Chiron- 4 συνολικά τα turbo, που είναι μεγαλύτερα από αυτά της Veyron. Τα δύο από αυτά αρχίζουν να συμπιέζουν μετά τις 3.800 σ.α.λ.
- 1.500 είναι σε άλογα είναι ισχύς του μοτέρ
- 1600 τα Nm της μέγιστης ροπής
- 32 ο αριθμός των μπεκ ψεκασμού της αμόλυβδης
- 230.266 τετραγωνικά η συνολική ενεργή επιφάνεια των 6 συνολικά καταλυτών.
60.000 τα λίτρα του αέρα που ο κινητήρας «τραβά» το λεπτό.- 70% του εύρους των στροφών με διαθέσιμη τη μέγιστη ροπή.
- 10 ο αριθμός των ψυγείων
- 800 τα λίτρα του ψυκτικού που κυκλοφορούν ανά λεπτό στον κινητήρα.
- 2,5 δεύτερα. Πιο συγκεκριμένα κάτω από 2,5 δεύτερα είναι η επίσημη ανακοίνωση της Bugatti για το 0-100 της Chiron.
- 13,6 δεύτερα είναι η τιμή που αντιστοιχεί στο 0-300.
420 χλμ./ ώρα η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική για χρήση σε δημόσιους δρόμους.- 5.000 Nm είναι η μέγιστη ροπή που μπορεί κάθε ειδικά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για την περίσταση λάστιχο της Michelin να περάσει με ασφάλεια στο δρόμο.
- 500 χλμ./ ώρα η τελευταία ένδειξη στο ταχύμετρο.
- 6 οι αεραγωγοί για τη ψύξη των φρένων
- 30 ήταν τα πρωτότυπα και τα «μουλάρια» που κατασκευάστηκαν για τις δοκιμές εξέλιξης.
- 500.000 ήταν τα χιλιόμετρα που καλύφθηκαν στις παραπάνω διαδικασίες και δοκιμασίες.
300 ήταν οι ώρες που πέρασε η Chiron μέσα σε μια αεροδυναμική σήραγγα ή αλλιώς 12,5 ολόκληρες ημέρες.- 200 σετ ελαστικών χρησιμοποιήθηκαν στις δοκιμές εξέλιξης.
- 4 οι εβδομάδες που χρειάζονται για την κατασκευή ενός μονοκόκ πλαισίου
- 1.995 κιλά το απόβαρο
- 50.000 Νm ανά μοίρα για τη στρεπτική ακαμψία, ανάλογη με αυτή ενός αγωνιστικού LMP1.
- 6 οι στρώσεις ασταριού για κάθε στοιχείο του αμαξώματος
- 140 τα γραμμαρία ασήμι που χρειάζονται για το εμπρός λογότυπο της Bugatti.
- 420 χιλιοστά η διάμετρος των εμπρός δίσκων.\
- 8 τα πιστόνια κάθε εμπρός δαγκάνας των φρένων
- 2,4 εκατομμύρια ευρώ είναι η βασική τιμή εκκίνησης. Αμφιβάλουμε αν θα βρεθεί κάποιος που θα την αποκτήσει και δεν θα έχει πληρώσει περισσότερα.
500. Τόσες είναι οι Chiron που θα κατασκευαστούν, κλειστές και ανοιχτές ή αν προτιμάτε κουπέ και ρόουντσερ, με το τελευταίο να παρουσιάζεται σε περίπου 1 χρόνο από τώρα.- 2 τα κλειδιά που χρειάζονται, με το δεύτερο να χρησιμοποιείται για να ξεκλειδώσει το πρόγραμμα που επιτρέπει στη Chiron να φτάσει την τελική της ταχύτητα.
- 33%. Αυτό είναι το ποσοστό των προπωλήσεων. Μεταξύ των νέων κατόχων Bugatti και ο διάσημος Ολλανδός DJ Afrojack.