Σε συνέντευξη Τύπου που έγινε πρόσφατα στο πολύ-βραβευμένο εστιατόριο «Βαρούλκο», οι ιθύνοντες της εταιρίας παρουσίασαν δύο νέα ελαστικά…
To νέο Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
Το τελευταίο μέλος της επιτυχημένης οικογένειας προϊόντων Eagle: μία premium επιλογή της Goodyear για τη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά των Ultra High Performance (UHP).
Η κατηγορία Ultra High-Performance αποτελεί μία αναπτυσσόμενη αγορά , η οποία αναμένεται να αυξηθεί και να ξεπεράσει τις εννέα εκατομμύρια μονάδες, με προβλεπόμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 3% για τη χρονική περίοδο 2015 – 2020³. Ο ρυθμός αυτός οφείλεται κυρίως στην άνοδο των αυτοκινήτων μέσης, executive και μεγάλης κατηγορίας, καθώς και στα πολυτελή αυτοκίνητα στα οποία τοποθετούνται ελαστικά κλάσης UHP .
Το νέο Eagle F1 Asymmetric ενσωματώνει όλες τις νέες, καινοτόμες τεχνολογίες. Η τεχνολογία Active Braking αυξάνει την επιφάνεια επαφής και το κράτημα στο φρενάρισμα, με αποτέλεσμα τη μείωση της απόστασης φρεναρίσματος. Επιπλέον, η νέα σύνθεση του ελαστικού, με το νέο μίγμα που αυξάνει την πρόσφυση και με ρητίνη που “κολλάει” στο δρόμο, προσφέρουν δυνατό κράτημα με μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος και σταθερούς χειρισμούς. Η ενισχυμένη τεχνολογία κατασκευής έχει σαν αποτέλεσμα μία δομή πιο ισχυρή και ελαφριά που βελτιώνει τις επιδόσεις στους χειρισμούς, στις στροφές, στη φθορά του πέλματος και στην απόδοση του καυσίμου.
Το Eagle F1 Asymmetric 3 έχει περάσει τη δοκιμή του ανεξάρτητου οργανισμού DEKRA σημειώνοντας καταπληκτικές επιδόσεις στη φθορά πέλματος σε σύγκριση με άλλα premium ελαστικά της αγοράς. «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς από το γεγονός ότι το συγκεκριμένο ελαστικό συνεχίζει να έχει καλές επιδόσεις στις δοκιμές. Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της πρόσφατης δοκιμής της DEKRA επιβεβαίωσαν τις κορυφαίες επιδόσεις του σε επίπεδο χιλιομετρικών αποστάσεων”, ανέφερε Alexis Bortoluzzi, Διευθυντής Marketing Πελατών ΕΜΕΑ της Goodyear. Το νέο ελαστικό της Goodyear, Eagle F1 Asymmetric 3 είναι διαθέσιμο σε 41 διαφορετικές διαστάσεις από 17 έως 20 ίντσες, και τα περισσότερα της σειράς θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το Μάρτιο 2016.
eagle-f1-asymmetric-3-detail-f1-hires_original_74907-copy
eagle-f1-asymmetric-3-detail-wingfoot-hires_original_74914-copy
Tire shot 225/45 R17 Low Resolution
goodyear_dunlop_varoulko_0020
goodyear_dunlop_varoulko_0028
goodyear_dunlop_varoulko_0100
goodyear_dunlop_varoulko_0101
goodyear_dunlop_varoulko_0141
goodyear_dunlop_varoulko_0158
goodyear_dunlop_varoulko_0278
goodyear_dunlop_varoulko_0374
goodyear_dunlop_varoulko_0390
goodyear_dunlop_varoulko_0521
Technology icons Sportmaxx RT 2
Technology icons Sportmaxx RT 2
Technology icons Sportmaxx RT 2
Το νέο Sport Maxx RT2 της Dunlop
Η σειρά διατίθεται σε διατάσεις από 17 έως 21 ίντσες, ενώ το 80% αυτών των διαστάσεων είναι ήδη διαθέσιμο στο εμπόριο από το Μάρτιο του 2016.
Σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά:
- Επαναστατικό υλικό πέλματος (ίχνος επαφής πέλματος), με συγκολλητική ρητίνη για μέγιστη πρόσφυση σε υγρό και στεγνό οδόστρωμα
- Μεγάλα μπλοκ εξωτερικού ώμου – για βελτιωμένη πρόσφυση στις στροφές σε σύγκριση με το ελαστικό προηγούμενης γενιάς
- Μικρά τακούνια πέλματος για μείωση της απόστασης φρεναρίσματος, ιδιαίτερα σε υψηλές ταχύτητες, σε σύγκριση με το ελαστικό προηγούμενης γενιάς
- Ενισχυμένα υλικά κατασκευής που παρέχουν καλύτερη πληροφόρηση για τον δρόμο και ακρίβεια ανταπόκρισης σε σύγκριση με τα ελαστικά προηγούμενης γενιάς, με έμπνευση από την εμπειρία της Dunlop και τις νίκες όταν κέρδισε τον πιο σκληρό 24ωρο αγώνα στην εξαιρετικά απαιτητική πίστα του Nurburgring
«Πρόκειται για το τέλειο Ultra-High Performance (UHP) ελαστικό για απαιτητικούς οδηγούς που αναζητούν την απόλυτη εμπειρία οδήγησης», δήλωσε ο Alexis Bortoluzzi, Διευθυντής Marketing Επιβατικών Ευρώπης της Goodyear Dunlop. «Και τα αποτελέσματα της δοκιμής επιβεβαιώνουν ότι κερδίσαμε μία ισχυρή θέση στην κατηγορία UHP».
Ήδη το συγκεκριμένο ελαστικό έχει επιλεγεί για standard τοποθέτηση σε ένα από τα πλέον extreme μοντέλα δρόμου της αγοράς. Η Radical, γνωστή για τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα, επέλεξε το Sport Maxx RT2 της Dunlop για το μοντέλο 2016 RXC Turbo. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει σχεδιαστικές επιρροές από το σύγχρονο design του πρωτότυπου οχήματος της εταιρείας για τους αγώνες του Le Mans και αποδίδει πάνω από 500 ίππους. Πετυχαίνοντας εξαιρετικούς συντελεστές κάθετης δύναμης χάρη στον εξελιγμένο αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος και των φτερών του, το RXC Turbo έχει σχεδιαστεί για απαιτητική χρήση σε πίστες, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να «κατακτήσει» ακόμη και τους πιο δύσκολους αυτοκινητόδρομους μετά από έναν σκληρό αγώνα.