Τέλος ο χειροποίητος V8 για την Bentley

Μετά από 60 χρόνια η νέα γενιά της κορυφαίας Mulsanne -που θα κυκλοφορήσει πριν το τέλος της δεκαετίας- δεν θα κινείται από τον κλασικό V8 της μάρκας…

Πρόκειται για ένα μοτέρ που αποτελούσε σήμα κατατεθέν της βρετανικής φίρμας που στην τελευταία του εκδοχή είχε φτάσει τα 6.750 κ.εκ. Ο νέος V8 της Bentley θα βασίζεται στον αντίστοιχο των 4.000 κυβικών με τα διπλά turbo, που έχει εξελιχθεί από την Audi. Αξιοσημείωτο είναι πως ο handmade V8 είχε 6.200 κ.εκ. όταν είχε παρουσιαστεί το 1959 και μέχρι σήμερα η βασική σχεδίαση του θαλάμου καύσης είναι ίδια και απαράλλαχτη με το μπλοκ να είναι πλέον αλουμινένιο. Με τα χρόνια απέκτησε νέες τεχνολογίας -όπως το σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων μέχρι δύο turbo-, ενώ στη Mulsanne Speed η απόδοσή του έφτασε τα 530 άλογα.

Exit mobile version