Μετά από 60 χρόνια η νέα γενιά της κορυφαίας Mulsanne -που θα κυκλοφορήσει πριν το τέλος της δεκαετίας- δεν θα κινείται από τον κλασικό V8 της μάρκας…
Πρόκειται για ένα μοτέρ που αποτελούσε σήμα κατατεθέν της βρετανικής φίρμας που στην τελευταία του εκδοχή είχε φτάσει τα 6.750 κ.εκ. Ο νέος V8 της Bentley θα βασίζεται στον αντίστοιχο των 4.000 κυβικών με τα διπλά turbo, που έχει εξελιχθεί από την Audi. Αξιοσημείωτο είναι πως ο handmade V8 είχε 6.200 κ.εκ. όταν είχε παρουσιαστεί το 1959 και μέχρι σήμερα η βασική σχεδίαση του θαλάμου καύσης είναι ίδια και απαράλλαχτη με το μπλοκ να είναι πλέον αλουμινένιο. Με τα χρόνια απέκτησε νέες τεχνολογίας -όπως το σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων μέχρι δύο turbo-, ενώ στη Mulsanne Speed η απόδοσή του έφτασε τα 530 άλογα.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.