Η Hyundai Motor κατέκτησε την τρίτη θέση μεταξύ όλων των εμπορικών σημάτων στη Μελέτη Αρχικής Ποιότητας (Initial Quality Study) της JD Power για το 2016 στις ΗΠΑ και τη 2η μεταξύ των non-premium αυτοκινητοβιομηχανιών.
Η μελέτη IQS, στο 30ο έτος της, λειτουργεί ως σημείο αναφοράς του κλάδου για την ποιότητα των νέων οχημάτων που μετράται εντός των πρώτων 90 ημερών ιδιοκτησίας του οχήματος. Σύμφωνα με τη μελέτη, ιδιοκτήτες των Accent και Azera ανέφεραν λιγότερα προβλήματα με τα οχήματά τους από οποιοδήποτε άλλο μικρό ή μεγάλο αυτοκίνητο, αντίστοιχα.
«Και τα δύο είναι δημοφιλή οχήματα και εξαιρετικά σημαντικά για εμάς. Στην πραγματικότητα, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ανταγωνίζονται σε αυτές τις κατηγορίες οχημάτων. Ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να επιλέγουν ανάμεσα από πολλές και διαφορετικές προτάσεις», δήλωσε ο κ. Mircea Gradu, Executive Director of Engineering and Quality της Hyundai Motor America. «Τόσο το Accent όσο και το Azera κατατάσσονται υψηλότερα στις πολυπληθής κατηγορίες τους για την υψηλή τους ποιότητα, η οποία παρέχει στους ιδιοκτήτες πνευματική ημεμία για αυτή τη σημαντική οικονομική αγορά τους».
Συνολικά, 6 μοντέλα της Hyundai κατατάσσονται στην πρώτη τριάδα στις κατηγορίες τους. Επιπροσθέτως των βραβείων για τα Accent και Azera, τα Tucson (δεύτερη θέση), Veloster (τρίτη), Elantra (τρίτη) και Genesis (τρίτη) απέσπασαν σημαντικές διακρίσεις στις κατηγορίες τους. Η Hyundai Motor απέσπασε συνολική βαθμολογία 92 προβλημάτων ανά 100 οχήματα, 13 λιγότερα προβλήματα από ό, τι ο μέσος όρος του κλάδου και 3 λιγότερα προβλήματα από πέρυσι.
Η μελέτη IQS του 2016 βασίζεται στις απαντήσεις περισσοτέρων από 80.000 αγοραστών και μισθωτών νέων οχημάτων του έτους 2016 και αφορά στις πρώτες 90 ημέρες που βρίσκονται στην ιδιοκτησία τους. Η μελέτη χρησιμοποιεί ένα ερωτηματολόγιο 233 ερωτήσεων σχεδιασμένο για να παρέχει στους κατασκευαστές πληροφορίες που θα διευκολύνουν τον εντοπισμό των προβλημάτων και τη βελτίωση του προϊόντος.