Τι γίνεται όταν το ανθρακόνημα μπαίνει κάτω από την πρέσα; [vid]

Το ανθρακόνημα χρησιμοποιείται όλο και πιο συχνά στην αυτοκινητοβιομηχανία, κυρίως λόγω της ελαφρύτερης δόμησής του…

Σε γενικές γραμμές τα στοιχεία από ανθρακόνημα παρουσιάζουν εφάμιλλη αντοχή (στρεπτική ακαμψία κ.α.) με τον χάλυβα, αλλά το σημαντικότερο είναι πως έχουν πολύ μικρότερο βάρος. Ωστόσο, η σχεδίαση τους είναι συγκεκριμένη και για να αντέχει σε φορτία με συγκεκριμένες τάσεις. Τώρα, αν βάζατε σε μία υδραυλική πρέσα ένα χαλύβδινο στοιχείο, ίσως και να μπορούσατε να υποθέσετε για το αποτέλεσμα. Στην περίπτωση όμως κομματιών από ανθρακόνημα (έστω και αν αυτά δεν είναι ακριβώς αυτά που υπάρχουν σε ένα αυτοκίνητο), τότε τι γίνεται; (σ.σ. δείτε το βίντεο έως το τέλος, έχει αρκετή πλάκα!).

Exit mobile version