Renault Trezor, απο το σήμερα στο αύριο με 350 ηλεκτρικά άλογα!

Το Trezor είναι ένα concept car με όλη την σημασία της λέξεως μιας και συνδυάζει νέες τεχνολογικές καινοτομίες σε ένα αμάξωμα με ιδιαίτερα ευφάνταστη σχεδίαση…

Το αμάξωμα του Trezor είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ενώ εντύπωση προκαλεί η πλήρης απουσία αεραγωγών στο εμπρός μέρος εκτός από εκείνους που είναι επιφορτισμένοι με την ψύξη των φρένων. Το ενδιαφέρον όπως είναι φυσικό επικεντρώνεται στον τρόπο που εισέρχονται οι επιβάτες στο εσωτερικό του, καθώς δεν υπάρχουν πόρτες αλλά ανασηκώνεται όλη η οροφή με το περιμετρικό παρμπρίζ με πορτοκαλί τζάμι!

Η σχεδίαση του εσωτερικού ακολουθεί και αυτή την άκρως προχωρημένη προσέγγιση του αμαξώματος, με οθόνες διάσπαρτες παντού στο ταμπλό, οι οποίες σύμφωνα με την Renault είναι τεχνολογίας OLED, με Gorilla Glass και ελαφρά κυρτές έτσι ώστε να μην υπάρχουν αντανακλάσεις από το περιβάλλον.

  • renault-trezor-1

  • renault-trezor-11

  • renault-trezor-12

  • renault-trezor-15

  • renault-trezor-17

  • renault-trezor-20

  • renault-trezor-22

  • renault-trezor-24

  • renault-trezor-25

  • renault-trezor-27

  • renault-trezor-28

  • renault-trezor-32

  • renault-trezor-34

  • renault-trezor-35

  • renault-trezor-37

  • renault-trezor-4

  • renault-trezor-6

  • renault-trezor-8

  • renault-trezor-9

Η τεχνολογία που κρύβει κάτω από το αμάξωμά του το Trezor είναι εξίσου ενδιαφέρουσα. Ο κινητήρας προέρχεται από το αγωνιστικό Formula E της εταιρίας και αποδίδει 350 ίππους και 380 Νm ροπής, επιταχύνοντας το Trezor στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας τροφοδοτείται από δύο μπαταρίες αλλά και από σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω της πέδησης (και αυτό δανεισμένο από την Formula E).

Παρ’ όλα αυτά όμως το Τrezor καταφέρνει να κρατήσει το βάρος του σχετικά χαμηλά, στα 1.600 περίπου κιλά. Επιπρόσθετα, το πρωτότυπο της Renault είναι εφοδιασμένο με σύστημα αυτόνομης οδήγησης, το οποίο εξελίσσει αυτόν τον καιρό η γαλλική εταιρία, και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της θα μπορεί να είναι διαθέσιμο για πλήρη εμπορική εκμετάλλευση στα πρώτα χρόνια της νέας δεκαετίας.

Exit mobile version