Ναι! Πολύ σωστά! Και το 2056 θα μπορούμε όλοι να κυκλοφορούμε με οχήματα αντί-βαρυτικής τεχνολογίας που θα καταναλώνουν αέρα (κοπανιστό)…
Η είδηση έρχεται από το γερμανικό έγκριτο περιοδικό Spiegel το οποίο αναφέρει πως μετά τις δηλώσεις του υπουργού οικονομίας της χώρας, ακολούθησαν και οι 16 αρχές των ομοσπονδιακών κρατιδίων υποστηρίζοντας πως έως το 2030 θα πρέπει να έχουν καταργηθεί τα οχήματα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου! Παρόλο που μέχρι π.χ. το 2020 θα έπρεπε οι περισσότεροι να κινούμαστε με οχήματα με κυψέλες καυσίμου και όλα τα πρατήρια ανεφοδιασμού να έχουν υδρογόνο (αντί για βενζίνη). Είχατε πειστεί, τότε;…
Και ενώ το 2000 οι ειδικοί μιλούσαν για την ασύμφορη -τόσο οικονομικά, όσο και ενεργειακά- παραγωγή του υδρογόνου ως καύσιμο, ξαφνικά οι άλλοι EV ειδικοί θέλουν να γεμίσει ο πλανήτης με ηλεκτρικά αυτοκίνητα (από που προέρχεται η ηλεκτρική ενέργεια είνα μία άλλη ιστορία). Προσοχή, συμφωνώ και επαυξάνω για τα οχήματα μηδενικών ρύπων! Αλλά έχετε αναρωτηθεί πόσο λίθιο μπορεί να έχει αυτός ο πλανήτης; Για ψάξτε το λιγάκι, διότι μάλλον θα βρείτε περισσότερο (η)λίθιο, ή πολύ απλά κάποια άλλα green-tech συμφέροντα που υποκινούν καταστάσεις. Διότι αυτά του μαύρου χρυσού, τα γνωρίζουμε πάνω από έναν αιώνα (για τα λεφτά δεν τα κάνουν όλα;)…
Προς το παρόν, οι Γερμανοί ζητούν από τα αρμόδια όργανα της ΕΕ να μελετήσουν τις πρακτικές που ισχύουν στην φορολόγηση των αυτοκινήτων και να ενισχύσουν στον μέγιστο δυνατό βαθμό τις «καθαρές» τεχνολογίες (σε μια προσπάθεια να πιέσουν τους καταναλωτές να αγοράσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα;). Η Γερμανία θέλει έως το 2019 να κυκλοφορούν 300.000 ηλεκτροκίνητα στους δρόμους της, με απώτερο στόχο τα 6.000.000 EV έως το 2030. Προς το παρόν, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης καλά κρατούν, και ακόμα και μέσα στην Γερμανία, οι ντίζελ είχαν ένα ποσοστό αγοράς της τάξης του 45,3%, όταν τα υβριδικά και ηλεκτρικά βρίσκονται στο μόλις 2,1%. Προσοχή, δεν λέω πως τα EV δεν είναι το μέλλον, αλλα όλοι αυτοί οι στόχοι ακούγονται κάπως υπέρ-αισιόδοξοι…