Πριν από περίπου τρία χρόνια η Ferrari απαρνιόταν το turbo. Πριν από μερικές μέρες παρουσίασε την πανέμορφη GTC4Lusso με τον υπερτροφοδοτούμενο V8…
Όπως έχουμε πει αυτή η δεκαετία ανήκει στην υπερτροφοδότηση (ποιος ξέρει, η επόμενη ίσως στα ηλεκτροϋβριδικά) με την Ferrari να παρουσιάζει στο σαλόνι του Παρισιού την V8 turbo εκδοχή της GTC4Lusso. Ωστόσο, πότε ξεκίνησε η turbo εποχή για την ιταλική φίρμα;
Πιο εντυπωσιακή και βελτιωμένη σε όλα της ήταν η πανέμορφη Ferrari 288 GTO (1984-87) που αυτή τη φορά ο V8 των 2,9 λίτρων (με 5άρι μηχανικό σαζμάν) είχε διπλή υπερτροφοδότηση με την ισχύ να εκτοξεύεται στα 400 άλογα και το 0-100 λίγο παραπάνω από τα 5 δλ. Υπήρξε και έκδοση Evoluzione με 600 άλογα με τελική που ξεπερνούσε τα 288 χλμ./ώρα της νορμάλ 288 GTO.
Από το 1987 έως το 1992 κράτησε η παραγωγή της Ferrari F40 (στις 400 μονάδες), η οποία αποτέλεσε την εξέλιξη της 288 GTO. Πρόκειται για ένα από τα πιο iconic φεραρικά και supercar γενικότερα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ με το αμάξωμα να αποτελείται εν μέρει από κάρμπον, κέβλαρ και αλουμίνιο και με σήμα κατατεθέν την μεγάλη φτερούγα. Με τον βελτιωμένο V8 της 288 GTO ως προίκα απέδιδε 478 άλογα (0-100 σε 4,1 δλ., τελική στα 324) και την F40 διαδέχτηκε η F50 με τον ατμοσφαιρικό V12.
ferrari-f40-1987-1
ferrari-f40-1987-11
ferrari-f40-1987-12
ferrari-f40-1987-13
ferrari-f40-1987-14
ferrari-f40-1987-15
ferrari-f40-1987-16
ferrari-f40-1987-2
ferrari-f40-1987-21
ferrari-f40-1987-22
ferrari-f40-1987-23
ferrari-f40-1987-24
ferrari-f40-1987-25
ferrari-f40-1987-26
ferrari-f40-1987-3
ferrari-f40-1987-4
ferrari-f40-1987-6
ferrari-f40-1987-7
ferrari-f40-1987-8
ferrari-f40-1987-9