Το δόγμα του downsizing μοιάζει να κορυφώνεται μέσα ακόμη και από την ανανεωμένη Boxster, που πλέον έχει δύο κυλίνδρους λιγότερους κάτω από το καπό της…
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-32
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-35
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-20
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-19
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-2
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-1
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-40
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-7
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-10
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-15
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-12
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-11
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-14
porsche-718-4
porsche-718-boxster-4-cylinder-engine
porsche-718-1
porsche-718-5
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-16
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-18
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-25
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-27
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-28
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-29
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-3
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-30
porsche-718-boxster-technical-graphics
porsche-718-2
718-boxster-and-718-cayman-multi-material-shell
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-34
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-37
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-38
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-4
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-22
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-13
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-8
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-46
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-43
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-39
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-23
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-24
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-47
porsche-718-boxster-caroto-test-drive-2016-44
photos: nmarinopoulos
Πέρα από τα παραπάνω, το δύσκαμπτο πλαίσιο είναι όλα τα λεφτά, ενώ το τιμόνι, παρόλο που δεν αποτελεί τον ορισμό του πιο κοφτερού, είναι εξαιρετικό σε πληροφόρηση. Όσο για τα φρένα, δεν υπάρχει θέμα για τους συμβατικούς αεριζόμενους δίσκους (330 χλστ. μπροστά, 299 χλστ. πίσω) με τις 4-πίστονες δαγκάνες (πίσω 2-πίστονες), αν και σε μια γρήγορη διαδρομή στο βουνό της Πεντέλης εμφανίστηκαν κάποια σημάδια κόπωσης (ok και πάλι, δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιο race car!).
Porsche 718 Boxster PDK – Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||||
---|---|---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||||
Κυβισμός | 1.988 cc | |||
Διάμετρος x διαδρομή | 91,0 x 76,4 mm | |||
Διάταξη/κύλινδροι | πίσω στο κέντρο/τετρακύλινδρος boxer | |||
Ισχύς | 220 kW (300 PS) / 6.500 rpm | |||
Ροπή | 380 Nm (38,7 kgm) / 1.950-4.500 rpm | |||
Τροφοδοσία | Άμεσος ψεκασμός με υπερτροφoδότηση | |||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
0-100 km/h | 4,7 sec | |||
Τελική ταχύτητα | 275 km/h | |||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ||||
Μέση δοκιμής | 14,0 lt/100 km | |||
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική | 9,0 / 6,9 / 5,7 lt/100 km | |||
Ρεζερβουάρ | 54 lt | |||
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) | 385 km | |||
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ | ||||
Προδιαγραφή | Euro 6 | |||
Εκπομπή CO2 | 158 g/km | |||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||||
Κίνηση | Στους πίσω τροχούς | |||
Κιβώτιο | Αυτόματο PDK διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||||
Εμπρός/πίσω | Γόνατα McPherson με εγκάρσιους και διαμήκεις βραχίονες / Γόνατα McPherson με εγκάρσιους και διαμήκεις βραχίονες | |||
ΦΡΕΝΑ | ||||
Εμπρός/πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι/αεριζόμενοι δίσκοι | |||
ΤΡΟΧΟΙ | ||||
Τύπος ελαστικών, διάσταση | Pirelli P Zero, 235/35 ZR20 (εμπρός), 265/35 ZR20 (πίσω) | |||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||||
Διάταξη/υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση | |||
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||||
Μήκος x πλάτος x ύψος | 4.379 x 1.801 x 1.281 mm | |||
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) | 1.515/1.532 mm | |||
Μεταξόνιο | 2.475 mm | |||
Χώρος αποσκευών | 125 (μπροστά), 150 (πίσω) lt | |||
Απόβαρο | 1.440 kg | |||
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 70.700€ (με μηχανικό κιβώτιο) |