Μεγαλύτερο σε μήκος, με βασικούς 3-κύλινδρους κινητήρες και μία υβριδική, το νέο Countryman θα κάνει ντεμπούτο στο Λος Άντζελες…
Αργότερα θα προστεθεί και κορυφαία John Cooper Works, ενώ για πρώτη φορά το Countryman θα είναι διαθέσιμο και ως plug-in υβριδικό. Στην προκειμένη περίπτωση ο 3-κύλινδρος 1.500άρης βενζίνης συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 65 kW στον πίσω άξονα. Έτσι, η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 224 PS / 385 Nm, ενώ η μπαταρία των 7,6 kWh εξασφαλίζει καθαρή ηλεκτροκίνηση για έως και 40 χλμ./ ώρα (με μέγιστη ταχύτητα μέχρι 125 χλμ./ώρα).
mini-countryman-2017-1
mini-countryman-2017-10
mini-countryman-2017-11
mini-countryman-2017-12
mini-countryman-2017-13
mini-countryman-2017-14
mini-countryman-2017-15
mini-countryman-2017-16
mini-countryman-2017-17
mini-countryman-2017-18
mini-countryman-2017-19
mini-countryman-2017-2
mini-countryman-2017-20
mini-countryman-2017-21
mini-countryman-2017-22
mini-countryman-2017-24
mini-countryman-2017-25
mini-countryman-2017-26
mini-countryman-2017-27
mini-countryman-2017-28
mini-countryman-2017-29
mini-countryman-2017-3
mini-countryman-2017-30
mini-countryman-2017-31
mini-countryman-2017-32
mini-countryman-2017-33
mini-countryman-2017-36
mini-countryman-2017-37
mini-countryman-2017-38
mini-countryman-2017-39
mini-countryman-2017-4
mini-countryman-2017-40
mini-countryman-2017-41
mini-countryman-2017-43
mini-countryman-2017-44
mini-countryman-2017-45
mini-countryman-2017-46
mini-countryman-2017-48
mini-countryman-2017-49
mini-countryman-2017-5
mini-countryman-2017-50
mini-countryman-2017-6
mini-countryman-2017-8
Σχεδιαστικά η νέα γενιά διατηρεί το καλούπι της απερχόμενης αλλά καταφέρνει να δείχνει πιο δυναμική (όπως συμβαίνει και με το απλό Mini), δίνοντας έμφαση σε μία πιο όμορφη μάσκα και σε ένα πιο επιβλητικό στιλ (λόγω των αυξημένων διαστάσεων). Στο εσωτερικό επικρατεί η κλασική άποψη των Μini, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως η μεγάλη στρόγγυλη οθόνη είναι πλέον αφής, κάτι που θα ισχύσει κάποια στιγμή και για τα υπόλοιπα μοντέλα (και της BMW).