Όπως και το προηγούμενο, έτσι και το νέο 301 είναι ένα τετράθυρο σεντάν, με μεγάλους χώρους, υψηλή -για τα δεδομένα- ποιότητα και ασφάλεια, και χαμηλή τιμή πώλησης…
Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά από την έκδοση 1.2 PureTech των 82 ίππων με 5τάχυτο κιβώτιο και επεκτείνεται στην 1.6 VTi με 115 ίππους και επιλογές σε χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο. Από πλευράς ντίζελ υπάρχουν δύο προτάσεις: μία με τον 1.6 BlueHDi των 100 ίππων και μία με τον 1.6 HDi και τους 92 ίππους (και οι δύο με πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο). Στα μηχανικά μέρη, η Peugeot επέλεξε ένα σύγχρονο σύστημα ανάρτησης (με γόνατα ΜcPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω), τα φρένα αποτελούνται από δίσκους εμπρός και πίσω (σε κάποιες χώρες επιλέγονται ταμπούρα για τον πίσω άξονα). Το 301 ενδέχεται να λανσαριστεί και στην ελληνική αγορά, κάτι που θα μάθουμε προς τα τέλη του χρόνου.