Το νέο Opel Insignia δεν θα έχει μία κλασική σεντάν άποψη, αλλά μίας μακριάς πεντάθυρης και θα μετονομαστεί σε Insignia Grand Sport…
Μιλώντας με νούμερα το νέο Insignia είναι μεγαλύτερο κατά 5,5 εκατοστά (από το προηγούμενο μοντέλο, συνολικά φτάνει τα 4,897 μέτρα), ενώ αυξημένο είναι και το μεταξόνιο κατά 9,2 εκατοστά (συνολικά 2,83 μέτρα). Από την άλλη είναι κατά 2,9 εκ. χαμηλότερο με ελαφρώς φαρδύτερα μετατρόχια (1,1 εκ.), ενώ βασίζεται στο πλαίσιο Global Epsilon της GM. Σχεδιαστικά το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από τις δυναμικές γραμμές, τη νέα μάσκα και τα πιο στενά και χαρακτηριστικά φώτα συνθέτοντας ένα αεροδυναμικό συντελεστή στο 0,26.
opel-insignia_grand_sport-2017-1
opel-insignia_grand_sport-2017-10
opel-insignia_grand_sport-2017-11
opel-insignia_grand_sport-2017-12
opel-insignia_grand_sport-2017-1280-0a
opel-insignia_grand_sport-2017-2
opel-insignia_grand_sport-2017-3
opel-insignia_grand_sport-2017-4
opel-insignia_grand_sport-2017-5
opel-insignia_grand_sport-2017-6
opel-insignia_grand_sport-2017-7
opel-insignia_grand_sport-2017-8
opel-insignia_grand_sport-2017-9
Κάτω από πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξουν οι ντίζελ εκδόσεις στα 1.600 κ.εκ. (με 110, 136 και bi-turbo 160 άλογα) και 2.000 κ.εκ. (έως και 170 ίππους), ενώ οι εκδόσεις βενζίνης θα ξεκινούν από τα 1.500 κ.εκ. (με 165 ίππους) και αποτελεί εξέλιξη του νέου 1.400άρη που χρησιμοποιείται στο Astra και στο Mokka. Από εκεί και πάνω θα υπάρχουν οι δίλιτρες εκδόσεις (από 250 άλογα με προαιρετικό αυτόματο 8άρι κιβώτιο), ενώ ελάχιστες πιθανότητες υπάρχουν να δούμε έκδοση στα 1.000 κ.εκ. Πάντως, πολύ ενδιαφέρουσα θα είναι η έκδοση OPC που θα παρουσιαστεί αργότερα (με δίλιτρο μοτέρ αντί για V6 και 340 άλογα) με την στάνταρ τετρακίνηση GKN (όπως του Ford Focus RS) και χαρακτηριστικά torque vectoring.