Μετά την μεταστροφή της προς το τούρμπο η ιαπωνική εταιρία ετοιμάζεται να εισάγει έως το 2020 και αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα…
Το ενδιαφέρον μπορεί το τελευταίο διάστημα να στρέφεται στους νέους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες (στα 1.000 και 1.500 κ.εκ.) και την 10η γενιά Civic, αλλά στην Honda δουλεύουν παράλληλα και σε νέας τεχνολογίας ηλεκτροϋβριδικά ώστε να μειωθεί ο μέσος όρος των εκπομπών ρύπων στην Ευρώπη.
Όχι όμως και μίας ηλεκτρικής καθώς η νέα πλατφόρμα δεν υποστηρίζει(!) ένα τέτοιο σύστημα πρόωσης με μεγάλες μπαταρίες. Έτσι, ένα καθαρά «μπαταριοκίνητο» Honda θα δούμε προφανώς με τα σήματα του Jazz έως το τέλος της δεκαετίας (κάτι που χρειάζεται οπωσδήποτε λόγω της μηδενικής εκπομπής ρύπων), ενώ ο Streng δεν παρέλειψε να πει πως έως το 2030 τα 2/3 των παγκόσμιων πωλήσεων θα είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά. Εσείς τι λέτε;