Πως θα κινούνται τα νέα μονοθέσια της F1; [vid]

Οι νέες αλλαγές στην αεροδυναμική και τα φαρδύτερα λάστιχα της Pirelli θα κάνουν τα μονοθέσια ταχύτερα στις στροφές λόγω της μεγαλύτερης σταθερότητας και πρόσφυσης. Αυτό όμως δεν θα σημάνει και περισσότερο θέαμα…

Τουλάχιστον αυτό λέει η λογική με τον πρώην οδηγό της F1 και νυν παρουσιαστή στην τηλεόραση Martin Brundle να λέει πως «…το να προσθέτεις μεγαλύτερη κάθετη αεροδυναμική δύναμη, και 25% φαρδύτερα ελαστικά, κάτι που οδηγεί σε 11% φαρδύτερα μονοθέσια, κάνει τα αυτοκίνητα τέρατα στην οδήγηση. Το αν αυτό κάνει καλό στον ανταγωνισμό μένει να το δούμε. Παράλληλα όμως θα μειωθούν και οι απόσταση φρεναρίσματος, με το περισσότερο grip να σημαίνει ότι στις περισσότερες στροφές η απόσταση αυτή θα μειωθεί έως και πέντε μέτρα, κάτι που σημαίνει ότι περιορίζονται σημαντικά οι δυνατότητες για προσπέρασμα».

Ωστόσο, με τους κινητήρες να μην παράγουν τον ήχο που περιμένει κανείς από αυτοκίνητα της Formula 1 ο Brundle υποστηρίζει ότι όλα λειτουργούν προς την αντίθετη κατεύθυνση από αυτή του να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για περισσότερο θέαμα. Από τη άλλη οι οδηγοί θα δέχονται περισσότερες καταπονήσεις και ίσως πέσει η απόδοσή τους, ενώ με τα νέα μονοθέσια θα είναι πιο δύσκολα και τα προσπεράσματα (ιδίως σε στροφές). Για να δούμε τι θα δούμε με το παραπάνω βίντεο του Giorgio Piola να εξηγεί τους νέους κανονισμούς, όπως και το σχετικό μας άρθρο.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC
Exit mobile version