Οι εξακύλινδροι κινητήρες έχουν βρεθεί κάτω από το καπό μερικών από των πιο εμβληματικών αυτοκινήτων στην ιστορία, μεταξύ των οποίων η BMW M3 ή το Honda NSX…
Άλλοτε με τους κυλίνδρους σε σειρά και άλλοτε σε διάταξη V, οι εξακύλινδροι ήταν και παραμένουν η χρυσή τομή ανάμεσα στους πιο ταπεινούς τετρακύλινδρους και τους μεγαλύτερους και πιο πολύπλοκους και βαριούς V8. Ποιά όμως είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε διάταξης; Πού υπερτερούν και που χάνουν οι εν σειρά απέναντι στους V και το αντίθετο; Και ποια είναι εκείνα τα στοιχεία σε κάθε αρχιτεκτονική που τους δίνουν τον ξεχωριστό τους χαρακτήρα;
Στο μικρής διάρκειας και πολύ ενδιαφέρον βίντεο βλέπουμε αναλυτικά όλες τις παραμέτρους. Και όπως σημειώνεται λίγο πριν το τέλος, αν και ο εν σειρά φαινόταν να χάνει την μάχη απέναντι στον V6 η πρόσφατη ανακοίνωση της Mercedes για έναν εν σειρά εξακύλινδρο αναπτερώνει τις ελπίδες για αυτή την διάταξη και ανοίγει ένα ακόμα κεφάλαιο στην διαμάχη μεταξύ των εξακύλινδρων διαφορετικής φιλοσοφίας.