Το φθινόπωρο θα λανσαριστεί το Volvo XC40

volvo-xc40-rendering-doesn-t-catch-the-whole-potential-of-volvo-s-new-design-103971_1

Η σουηδική εταιρία ετοιμάζεται να επιστρέψει στις μικρότερες κατηγορίες με το ολοκαίνουργιο XC40 που θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στο Παρίσι…

Τα τελευταία χρόνια η Volvo είχε εστιάσει περισσότερο στα μεγάλα σαλόνια με το ενδιαφέρον της να έχει επικεντρωθεί στα XC90 και S90/V90. Στο εξής οι Σουηδοί θα αρχίσουν να… κατεβαίνουν σε νέα μοντέλα και κατηγορίες αφού σε ένα περίπου μήνα θα παρουσιάσουν το νέο XC60 και το φθινόπωρο θα λανσάρουν το XC40 που θα τοποθετείται απέναντι στα Audi Q3, BMW 1, Mercedes GLA, MINI Countryman κ.α. και που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMA.

Μάλιστα, αυτό θα είναι το πρώτο μέλος της σειράς 40 και για την Volvo είναι σημαντική αφού θα λανσαριστεί και στις ΗΠΑ, ενώ το 2018 θα ακολουθήσε και το ολοκαίνουργιο V40. Προς το τέλος του 2018 θα ακολουθήσουν και τα νέα S60/V60, ενώ ένα χρόνο αργότερα θα υπάρξει και ηλεκτροκίνητη έκδοση. Η Volvo θέλει να επενδύσει στα ηλεκτροϋβριδικά όπως και οι περισσότεροι κατασκευαστές, αλλά η αλήθεια είναι πως τα ντίζελ παίζουν γερά ακόμη στην αγορά και πως ένας μικρότερος (από τα δίλιτρα μοτέρ) θα ήταν ευπρόσδεκτος.

Ποιος ξέρει, τώρα που η PSA θα ανακοινώσει το νέο 1.5 DVR (που θα αντικαταστήσει τους 1.4 και 1.6), ίσως να υπάρξει μία νέα συνεργασία (ο 1.600άρης ντίζελ της Volvo προερχόταν από την Peugeot-Citroen). Από την άλλη, υπάρχει μία άποψη που θέλει τους Σουηδούς να τα κατασκευάζουν όλα in-house. «Πόσος χρόνος έχει απομείνει ακόμη στους ντίζελ είναι δύσκολο να πω. Πιστεύω στην υβριδοποίηση και πως θα υπάρχει χώρος για τα ντίζελ. Προς το παρόν θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε πετρελαιοκινητήρες» είπε ο διευθυντής στο R&D της μάρκας Henrik Green στο βρετανικό Autocar.

Exit mobile version