Το νέο μπροστινό υποπλαίσιο διασφαλίζει έως 1/3 μειωμένο βάρος σε σχέση με τα παραδοσιακά χαλύβδινα και αλουμινένια…
Η Magna εξέλιξε σε συνεργασία με την Ford ένα νέο υποπλαίσιο όπου εδράζεται μεταξύ άλλων και ο κινητήρας και είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα χρησιμοποιώντας ελάχιστα μεταλλικά στοιχεία. Επιπρόσθετα η δομή είναι πιο κόμπακτ μειώνοντας κατά 87% τον αριθμό των επιμέρους τμημάτων, αφού όπως λέει η Ford έχουν αντικατασταθεί 45 χαλύβδινα στοιχεία από δύο διαμορφωμένα και έξι άλλα μεταλλικά.
Το πρωτότυπο κάρμπον πλαίσιο που διασφαλίζει έως 34% μικρότερο βάρος, βρίσκεται σε εξέλιξη δοκιμάζοντας τις αντιδιαβρωτικές, στρεπτικές και άλλες αντοχές του και μένει να δούμε αν θα περάσει στην παραγωγή.