Οι παραγγελίες για το Opel Astra, από το 2015 που λανσαρίστηκε, έχουν φτάσει τις 400.000.
Χάνοντας μόνο το 41,5% της αξίας του μετά από τρία χρόνια (60.000 χιλιόμετρα), το Astra βρίσκεται κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες μπροστά από το VW Golf που κατατάσσεται στη δεύτερη θέση (απαξίωση 43,5%). Ακολουθούν τα Audi A3 (44,5%), Seat Leon και Skoda Octavia (και τα δύο στο 46,5%) και η BMW Σειρά 1 (47%). Σύμφωνα με την Bähr & Fess, το Ford Focus παρουσιάζει την υψηλότερη απαξίωση στη συγκεκριμένη κατηγορία (52%).
«Το Astra μας είναι “κατά συρροή” νικητής σε συγκριτικές δοκιμές, έχει τιμηθεί με πολυάριθμα βραβεία και τώρα επικρατεί στην κορυφή μετά από μάχη με ισχυρούς αντιπάλους» δήλωσε ο Peter Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales. «Η υψηλή αξία μεταπώλησης του Astra επιβεβαιώνει την άριστη ποιότητα του bestseller μας. Ιδιώτες πελάτες αλλά και διαχειριστές στόλων (fleet) μπορούν να είναι σίγουροι ότι η αγορά ενός Opel Astra θεωρείται μία καλή επένδυση».
Εσείς τι έχετε να πείτε για την αξία μεταπώλησης του Astra;