Ουσιαστικά πρόκειται για ένα facelift στο μέσο του κύκλου της ζωής ενός μοντέλου, που όπως συνηθίζεται σ’ αυτές τις περιπτώσεις έχει σχετικά περιορισμένες αισθητικές επεμβάσεις και λίγο πιο εκτεταμένες αλλαγές σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη και την τεχνολογία που ενσωματώνει…
Όπως και σε κάθε άλλη S-Class στην ιστορία του μοντέλου έτσι και εδώ έχουμε πρακτικά την βιτρίνα όλης της σύγχρονης τεχνολογίας τόσο σε επίπεδο ανέσεων όσο και σε μηχανολογικό επίπεδο. Και αυτή η γενιά δεν θα μπορούσε να αποτελέσει κάτι διαφορετικό, καθώς πέρα από τις μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, υπάρχει μια σειρά νέων εφαρμοσμένων συστημάτων τα οποία λειτουργούν προς την κατεύθυνση της πλήρους αυτόνομης οδήγησης και που ουσιαστικά βάζουν τον πήχη για ότι μπορεί να θεωρηθεί τεχνολογικά -και εμπορικά- εφικτό μέσα στην επόμενη πενταετία.
2018-mercedes-maybach-s-class
2018-mercedes-amg-s63-sedan (1)
2018-mercedes-amg-s63-sedan (2)
2018-mercedes-amg-s63-sedan (3)
2018-mercedes-amg-s63-sedan (4)
2018-mercedes-amg-s63-sedan (5)
2018-mercedes-amg-s63-sedan (6)
2018-mercedes-amg-s63-sedan (7)
2018-mercedes-amg-s63-sedan (1)
2018-mercedes-amg-s63-sedan
2018-mercedes-amg-s65-sedan (1)
2018-mercedes-amg-s65-sedan (2)
2018-mercedes-amg-s65-sedan (3)
2018-mercedes-amg-s65-sedan
2018-mercedes-amg-s65-sedan
2018-mercedes-benz-s550 (1)
2018-mercedes-benz-s550 (2)
2018-mercedes-benz-s550 (3)
2018-mercedes-benz-s550 (4)
2018-mercedes-benz-s550 (5)
2018-mercedes-benz-s550 (6)
2018-mercedes-benz-s550 (7)
2018-mercedes-benz-s550 (8)
2018-mercedes-benz-s550 (9)
2018-mercedes-benz-s550 (10)
2018-mercedes-benz-s550 (11)
2018-mercedes-benz-s550 (12)
2018-mercedes-benz-s550 (13)
2018-mercedes-benz-s550 (14)
2018-mercedes-benz-s550 (15)
2018-mercedes-benz-s550
2018-mercedes-maybach-s-class (1)
2018-mercedes-maybach-s-class (2)
2018-mercedes-maybach-s-class (3)
2018-mercedes-maybach-s-class (4)
2018-mercedes-maybach-s-class (5)
2018-mercedes-maybach-s-class (6)
2018-mercedes-maybach-s-class
Όπως είχαμε δει και στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν πριν λίγες ημέρες, το εσωτερικό παραμένει σε γενικές γραμμές ίδιο σε ότι αφορά την σχεδίασή του με τις πιο εμφανείς αλλαγές να εντοπίζονται στο νέο τιμόνι αλλά και στην “ένωση” των δύο οθονών των 12,3 ιντσών οι οποίες πλέον βρίσκονται πίσω από μία ενιαία επιφάνεια. Στο τιμόνι υπάρχουν κουμπιά αφής τα οποία λειτουργούν όπως και το δάχτυλο πάνω στην οθόνη ενός smartphone, επιτρέποντας στον οδηγό να κάνει μία σειρά ενεργειών χωρίς να πάρει τα χέρια του από την στεφάνη.