NEA

Περισσότερη τεχνολογία και πολυτέλεια για την Mercedes S-Class [vid]

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα facelift στο μέσο του κύκλου της ζωής ενός μοντέλου, που όπως συνηθίζεται σ’ αυτές τις περιπτώσεις έχει σχετικά περιορισμένες αισθητικές επεμβάσεις και λίγο πιο εκτεταμένες αλλαγές σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη και την τεχνολογία που ενσωματώνει…

Όπως και σε κάθε άλλη S-Class στην ιστορία του μοντέλου έτσι και εδώ έχουμε πρακτικά την βιτρίνα όλης της σύγχρονης τεχνολογίας τόσο σε επίπεδο ανέσεων όσο και σε μηχανολογικό επίπεδο. Και αυτή η γενιά δεν θα μπορούσε να αποτελέσει κάτι διαφορετικό, καθώς πέρα από τις μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, υπάρχει μια σειρά νέων εφαρμοσμένων συστημάτων τα οποία λειτουργούν προς την κατεύθυνση της πλήρους αυτόνομης οδήγησης και που ουσιαστικά βάζουν τον πήχη για ότι μπορεί να θεωρηθεί τεχνολογικά -και εμπορικά- εφικτό μέσα στην επόμενη πενταετία.

Σχεδιαστικά λοιπόν υπάρχει το τυπικό σε ένα τέτοιο facelift “φρεσκάρισμα” που εντοπίζεται κυρίως στην μάσκα και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Τα εξακύλινδρα και τα οκτακύλινδρα μοντέλα θα έχουν μία καινούργια γρίλια που πριν ήταν αποκλειστικότητα μόνο στις εκδόσεις με τον V12 κινητήρα, ενώ η Maybach θα έχει διαφορετική διακόσμηση και το σήμα της στην γρίλια. Υπάρχουν νέα LED φώτα εμπρός και πίσω σε συνδυασμό με το νέο εξτρά LED Intelligent Light System της εταιρίας, με αναβαθμισμένες λειτουργίες σε ότι αφορά την απόδοση των φωτιστικών σωμάτων σε διαφορετικές οδηγικές συνθήκες. Επίσης στην αισθητική αναβάθμιση του νέου μοντέλου θα συμβάλλουν και δύο νέας σχεδίασης ζάντες των 20 ιντσών.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες, υπάρχουν αρκετές νέες επιλογές, αρχίζοντας από τον biturbo V6 των 3 λίτρων με τα 362 άλογα. Πιο πάνω υπάρχει ένας επίσης biturbo V8 στα 4 λίτρα με 463 άλογα, ενώ η ΑΜG S63 φθάνει στα 603 άλογα, αντικαθιστώντας το προηγούμενο μοτέρ των 5,5 λίτρων. Η συγκεκριμένη έκδοση θα εφοδιάζεται με ένα νέο κιβώτιο ΑMG Speedshift MCT εννέα σχέσεων, που σε συνδυασμό με την ισχύ των 603 ίππων καταφέρνει να κινεί το βαρύ αμάξωμα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ/ώρα. Η S65 παραμένει η κορυφαία επιλογή με τον V12 να συνεχίζει να αποδίδει 621 ίππους.

Όπως είχαμε δει και στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν πριν λίγες ημέρες, το εσωτερικό παραμένει σε γενικές γραμμές ίδιο σε ότι αφορά την σχεδίασή του με τις πιο εμφανείς αλλαγές να εντοπίζονται στο νέο τιμόνι αλλά και στην “ένωση” των δύο οθονών των 12,3 ιντσών οι οποίες πλέον βρίσκονται πίσω από μία ενιαία επιφάνεια. Στο τιμόνι υπάρχουν κουμπιά αφής τα οποία λειτουργούν όπως και το δάχτυλο πάνω στην οθόνη ενός smartphone, επιτρέποντας στον οδηγό να κάνει μία σειρά ενεργειών χωρίς να πάρει τα χέρια του από την στεφάνη.

Η πολυτέλεια και οι ανέσεις παραμένουν στα κορυφαία επίπεδα που περιμένει κανείς από μία S-Class, με αναβαθμισμένα υλικά σε αρκετά σημεία και πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία που εντυπωσιάζουν (όπως για παράδειγμα ότι ο εσωτερικός LED φωτισμός έχει 64 διαφορετικά χρώματα για να επιλέξει κανείς). Ένα νέο σύστημα που η εταιρία ονομάζει Energizing Comfort ανεβάζει την διάθεση του οδηγού σε κύκλους των 10 λεπτών κάνοντας χρήση πολλών συστημάτων, όπως το μασάζ από τα καθίσματα, την χαλαρωτική μουσική, την έκλυση αρωμάτων ακόμα και την μεταβολή του εσωτερικού φωτισμού ώστε να διαμορφώσει την κατάλληλη ατμόσφαιρα που θα ηρεμήσει τον οδηγό ή τους επιβάτες.

Πέρα από όλα αυτά, όπως έχουμε γράψει σε εκτενή αναφορά μας πριν λίγο καιρό, η νέα S-Class διαθέτει ότι πιο εξελιγμένο και δοκιμασμένο υπάρχει αυτή την στιγμή στην ημιαυτόνομη οδήγηση. Στην πράξη το σύστημα που διαθέτει η S-Class μπορεί να λειτουργήσει χωρίς την παρουσία του οδηγού, μένουν όμως αρκετά να λυθούν ως προς τον νομικό σκέλος αυτής της υπόθεσης ώστε να δούμε πραγματικά αυτόνομα αυτοκίνητα σε κανονικές συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση η νέα S-Class βάζει και πάλι την δική της σφραγίδα στην συγκεκριμένη κατηγορία, αποτελώντας ουσιαστικά το μέτρο σύγκρισης για όλους τους κατασκευαστές κύρους. Η έναρξη της παραγωγής της αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι, με τις τιμές όπως συμβαίνει σ’ αυτές τις περιπτώσεις να έχουν μία ελαφρά αύξηση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Αυτός ο συνδυασμός δέρματος και ξύλου με τις high teck οθόνες και το ανθρακόνημα δεν είναι ένας αχταρμάς; Δεν το έχουν το ντιζάιν οι Γερμανοί και δημιουργούν υπερβολές.
    Να πω για το μαξιλαράκι στο πίσω κάθισμα… σε λίγο θα βάζουν και κουβερλί… :-P

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!