H Volkswagen αρνείται τις φήμες για νέα προβλήματα

Πρόσφατα το VDCF (Volkswagen Diesel Customer Forum) ανέφερε πως μετά την επιδιόρθωση για το θέμα με τους ρύπους σημειώθηκαν περιπτώσεις με αυξημένη κατανάλωση και μειωμένη απόδοση των κινητήρων…

Το θέμα έχει να κάνει με τους πετρελαιοκινητήρες της σειράς EA180 και την γνωστή επιδιόρθωση του συστήματος που παραποιεί την εκπομπή ρύπων. Μια αναφορά από το VDCF που δημοσιεύτηκε και κοινοποιήθηκε προς την VW ανέφερε πως στους δίλιτρους TDI παρατηρήθηκε αύξηση του καπνού, αδικαιολόγητη αναγέννηση του φίλτρου του DPF και δυσλειτουργία αυτού. Επίσης, παρουσιάσθηκε πρόβλημα στην EFR και στην επανακυκλοφορία των καυσαερίων, ενώ υπήρξε και μειωμένη απόδοση του κινητήρα.

Από την πλευρά της η VW πήρε επίσημα θέση για να αντικρούσει την αναφορά και να αναφέρει πως τέτοιου είδους προβλήματα παρουσιάσθηκαν σε ένα ποσοστό κάτω του 1% από όσα αυτοκίνητα «επισκευάστηκαν» και πως το υπόλοιπο 99% των πελατών δεν παραπονέθηκε για το παραμικρό. Μάλιστα η VW υποστηρίζει πως ακόμη και στο 1% τα προβλήματα που προέκυψαν δεν έχουν σχέση με την «επιδιόρθωση» και πως δεν υπάρχει καμία απώλεια σε ισχύ μετά από εξακριβωμένες δοκιμές σε 200.000 αυτοκίνητα που πήραν την αναβάθμιση λογισμικού.

Πάντως, στην VW Βρετανίας υπήρξαν περιπτώσεις με προβλήματα και ο εκεί διευθυντής Paul Willis παραδέχθηκε πως καταβλήθηκε αποζημίωση 3.000 στερλίνων στο 0,75% των κατόχων των δίλιτρων ντίζελ αυτοκινήτων αφού μετά το upd ήταν απαραίτητη η αντικατάσταση της EGR, σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Autocar.

Exit mobile version